Forumforumforum Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Klass of 99 Tidenes spill! Redder skolehverdagen! Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Om ti minutter er det matte i 1T Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Tror ikke vi vil komme til en enighet, men jeg forstår hva du mener og hvis du forstår hva jeg mener så er vi enige om å være uenige 7249445[/snapback] Jepp, det høres normalt ut Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Uttrykkshistorie er teit og kjedelig. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Spis litt kjeks, så blir alt bra Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Om man sier at man er normal, sier man at man er kjedelig, og følger strømmen. Om man er unormal, derimot, er man spennende og spesiell. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Om man sier at man er normal, sier man at man er kjedelig, og følger strømmen. Om man er unormal, derimot, er man spennende og spesiell. 7249515[/snapback] Jøss så dypt. Problemet er at det du forklarer for din del hva du annser som en normal person. Det sier jo ingenting om personen du forklarer, det kan være hvem som helst, han kan gjøre hva som helst. Men det sier faktisk noe om deg. Ikke sant ? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hvor finner jeg kronekursen tollvesnet bruker? Hadde tenkt å kjøpe denne: http://www.play.com/DVD/DVD/CART/3-/323015...ct.html?cur=257 Men er redd jeg er over 200 kroners grensa... £ 12.99 = i følge tollvesnet ? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hallå folket. Jeg spiste nettopp Tom&Jerry-kjeks for første gang på mange år, det var som å få himmelen i munnen. Mmm. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Her er det dinosaur kjeks som gjelder Julie. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Her er det dinosaur kjeks som gjelder Julie. 7249567[/snapback] Amen to that. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hallå folket.Jeg spiste nettopp Tom&Jerry-kjeks for første gang på mange år, det var som å få himmelen i munnen. Mmm. 7249558[/snapback] Du skal få noe annet av meg du som er himmelen i munn Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hallå folket.Jeg spiste nettopp Tom&Jerry-kjeks for første gang på mange år, det var som å få himmelen i munnen. Mmm. 7249558[/snapback] Du skal få noe annet av meg du som er himmelen i munn 7249607[/snapback] Tiss? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Herregud, jeg er så trøtt at jeg tror jeg stryker med nå straks... Pulten og panna er uvenner, og jeg frykter at pulten plutselig skal kline til panna mi =( Bra noen holder meg våken med sms da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 *weeee* I dag skal jeg paa kommunistmuseet! =D Og etter det saa skal jeg i et torturkammer. Blir kos =) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg fikk 5 på kåseriet mitt, woho! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 *weeee* I dag skal jeg paa kommunistmuseet! =D Og etter det saa skal jeg i et torturkammer. Blir kos =) 7249684[/snapback] Ja, hvordan har du det? Var det i natt du posta sær historie om strippeklubb og stash ^^ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg fikk 5 på kåseriet mitt, woho! 7249689[/snapback] Hva skrev du om da? Jeg vil handle cdr. Nå. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 *weeee* I dag skal jeg paa kommunistmuseet! =D Og etter det saa skal jeg i et torturkammer. Blir kos =) 7249684[/snapback] Er ikke de på samme plass... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 *weeee* I dag skal jeg paa kommunistmuseet! =D Og etter det saa skal jeg i et torturkammer. Blir kos =) 7249684[/snapback] Ja, hvordan har du det? Var det i natt du posta sær historie om strippeklubb og stash ^^ 7249690[/snapback] Jeg har det kjempebra =D Var i natt jeg posta en slik historie ja. Trenger ikke aa gaa paa strippeklubb mer naa. Var ikke noe saerlig =P Frokost som innebaerer donuts og kakao er ogsaa en fin ting =D Og 33 TV-kanaler, hvor 25 er paa tysk =p Interessant =p bah, jeg er smileyaddict og dette tastaturet har et saert oppsett og jeg finner hverken kroellalfa eller kolon! Men nok om det. Tror ikke torturkammeret og kommunistmuseet er samme sted. Ifg. brosjyren ligger de ikke i naerheten av hverandre en gang. Men gleder meg litt til aa komme hjem og jeg da =p Til ordentlig tastatur og en og annen jente her i dalen... (f2) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg