Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Eneste du framlegger her er ord som forklarer normal, ikke en person.

 

Normal, vanlig og gjennomsnitlig er jo omtrent det samme ordet. Jeg vi har definisjon på hva en normal person gjør om dagene.

 

Er kongen normal ? Er jeg normal (Haha, nei), Er Kåre Konradi normal (LOL) osv.

 

HVEM er normal ?

7249305[/snapback]

Geografilæreren min!!

 

En person som ikke gjør no spennende, noe ut over det vanlige. En person som bare gjør ting den vet forventes av den, en som greier det meste. En gjennomsnlittlig person. Ikke helt kjedelig, bare ordinær.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvem er ikke spesiell ?

 

Kom til meg å definer normal så skal du få penger.

7249258[/snapback]

Jeg vil gjerne prøve meg på det, da jeg har min egen definisjon på nettopp det som heter normal:

 

Hvis vi tenker over det faktum at ingen mennesker er like, vil det være for få like mennesker til å kunne kalle noe normalt.

Det vil da med andre ord si at det er normalt å være unik og de som prøver å være noen andre enn den de er er da spesielle og ikke normale.

Lenke til kommentar
Jeg vil gjerne prøve meg på det, da jeg har min egen definisjon på nettopp det som heter normal:

 

Hvis vi tenker over det faktum at ingen mennesker er like, vil det være for få like mennesker til å kunne kalle noe normalt.

Det vil da med andre ord si at det er normalt å være unik og de som prøver å være noen andre enn den de er er da spesielle og ikke normale.

7249373[/snapback]

Når ingen mennesker er like, kan man heller ikke si at noen er normale.

 

Man kan for eksempel si et normalt ark, å da vil de fleste tenke på et A4 format ark. Da dette brukes mest.

 

Så når man sier normalt så definerer du ikke personen du ser på som normal, du definerer kun deg selv på hva du mener.

 

Det jeg prøver å si er at.

 

Det du ser på normalt forteller ingenting om den normale, det forteller noe om deg selv :)

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Man kan for eksempel si et normalt ark, å da vil de fleste tenke på et A4 format ark. Da dette brukes mest.

7249410[/snapback]

Likheter trenger ikke være direkte fordi to gitte objekter er kliss like, sånn som med A4-ark. Det kan faktisk også være bare likheter utenom det åpenbare. Sånn som at det i min mening blir normalt når alle er unike.

Tror ikke vi vil komme til en enighet, men jeg forstår hva du mener og hvis du forstår hva jeg mener så er vi enige om å være uenige ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...