Hashtægg Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Eneste du framlegger her er ord som forklarer normal, ikke en person. Normal, vanlig og gjennomsnitlig er jo omtrent det samme ordet. Jeg vi har definisjon på hva en normal person gjør om dagene. Er kongen normal ? Er jeg normal (Haha, nei), Er Kåre Konradi normal (LOL) osv. HVEM er normal ? 7249305[/snapback] Geografilæreren min!! En person som ikke gjør no spennende, noe ut over det vanlige. En person som bare gjør ting den vet forventes av den, en som greier det meste. En gjennomsnlittlig person. Ikke helt kjedelig, bare ordinær. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Det finnes ikke en klar definisjon, men du klarer vel å peke på folk som ikke skiller seg direkte ut Neppe. Edit. Mange dårlige skrivefeil Endret 9. november 2006 av Solid Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Normale kjedelige folk.. hmm, Geografilæreren min er et flott eksempel. 7249265[/snapback] I see your point! Normale folk som aldri gjør noe gøy, man må vere litt unormal for å finne på sære og morsomme ting Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Normale folk finnes ikke. Fordi om du virker kjedelig på jobb, kan du sitte hjemme i vinduet å dra pikk mens du ser den 80 år gamle naboen vaske dassen sin. Fuck normal, go nuts. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Ja slik er det selvfølgelig med alle sammen. Alle har en syk fetish. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Ja slik er det selvfølgelig med alle sammen. Alle har en syk fetish. 7249332[/snapback] aww.. gutter i stripete gensere Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg har ikke stripete gensere Lenke til kommentar
Solid Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg har ikke stripete gensere 7249343[/snapback] Ikke jeg heller. Vi er skammelig normale. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Ikke jeg heller. Vi er skammelig normale. 7249354[/snapback] Du er IKKE normal! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Jeg har mange stripete gensere. Syn jeg aldri bruker dem. Bruker stripete skjorter da. Endret 9. november 2006 av Neppe Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hvem er ikke spesiell ? Kom til meg å definer normal så skal du få penger. 7249258[/snapback] Jeg vil gjerne prøve meg på det, da jeg har min egen definisjon på nettopp det som heter normal: Hvis vi tenker over det faktum at ingen mennesker er like, vil det være for få like mennesker til å kunne kalle noe normalt. Det vil da med andre ord si at det er normalt å være unik og de som prøver å være noen andre enn den de er er da spesielle og ikke normale. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Vil du kalle deg selv normal? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Vil du kalle deg selv normal? 7249380[/snapback] I og med at jeg ikke er redd for å være meg selv så vil jeg mest definitivt kalle meg normal (Vet ikke om spørsmålet var rettet meg, men samme det) Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Internett! dagen er reddet! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Internett! dagen er reddet! 7249391[/snapback] Hva er opp`? ..jeg skal snart gym. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Jeg vil gjerne prøve meg på det, da jeg har min egen definisjon på nettopp det som heter normal: Hvis vi tenker over det faktum at ingen mennesker er like, vil det være for få like mennesker til å kunne kalle noe normalt. Det vil da med andre ord si at det er normalt å være unik og de som prøver å være noen andre enn den de er er da spesielle og ikke normale. 7249373[/snapback] Når ingen mennesker er like, kan man heller ikke si at noen er normale. Man kan for eksempel si et normalt ark, å da vil de fleste tenke på et A4 format ark. Da dette brukes mest. Så når man sier normalt så definerer du ikke personen du ser på som normal, du definerer kun deg selv på hva du mener. Det jeg prøver å si er at. Det du ser på normalt forteller ingenting om den normale, det forteller noe om deg selv Endret 9. november 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Solid Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Denne diskusjonene er som tatt fra Si;D spalten i aftenposten. La meg vise et bilde fra Si;D. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Denne diskusjonene er som tatt fra Si;D spalten i aftenposten. La meg vise et bilde fra Si;D. 7249416[/snapback] Nå det først er noe saklig å diskutere, da kommer sutringa. Som jeg alltid pleier og si. Jøss! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg sier bare diskusjonen er dødfødt og prepubertal. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Man kan for eksempel si et normalt ark, å da vil de fleste tenke på et A4 format ark. Da dette brukes mest. 7249410[/snapback] Likheter trenger ikke være direkte fordi to gitte objekter er kliss like, sånn som med A4-ark. Det kan faktisk også være bare likheter utenom det åpenbare. Sånn som at det i min mening blir normalt når alle er unike. Tror ikke vi vil komme til en enighet, men jeg forstår hva du mener og hvis du forstår hva jeg mener så er vi enige om å være uenige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg