j-- Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 *gjespe* Heisann forumtroll. Dere er tidlig våken. 7249010[/snapback] .... hviske noe om å aldri sove ..... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hvordan går det med dere da? Jeg lastet noe musikk over på ipoden min, og skal snart ta bussen til skolen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hvordan går det med dere da? Jeg lastet noe musikk over på ipoden min, og skal snart ta bussen til skolen. 7249015[/snapback] Jeg lader iPoden og konsentrerer meg for at ikke bordkanten skal skade panna :/ Ellers er det snart å dra seg ut på kjøkkenet for å se om jeg finner noe spennende, som jeg sansynlig ikke gjør. Deretter dusj, og så skole =) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hvordan går det med dere da? Jeg lastet noe musikk over på ipoden min, og skal snart ta bussen til skolen. 7249015[/snapback] Bussen min går om ca 55 minutter. Jeg er trøtt, men ellers går det ganske greit. Jeg skal også skifte ut mp3-musikk ^^, Gleder meg ikke til å underholde 2. klassinger med snurrebasser i mangemange timer uten røyk i dag (: Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg spiser sjelden frokost, har ikke særlig appetitt om morgenen, selv om magen hevder det motsatte. :/ Morsomt nok spiser jeg alltid frokost når jeg overnatter på hotell - men da er jo all verdens herligheter tilgjengelige og jeg behøver ikke gjøre stort selv. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg spiser sjelden frokost, har ikke særlig appetitt om morgenen, selv om magen hevder det motsatte. :/ Morsomt nok spiser jeg alltid frokost når jeg overnatter på hotell - men da er jo all verdens herligheter tilgjengelige og jeg behøver ikke gjøre stort selv. 7249020[/snapback] Jeg spiser frokost om morran de gangene jeg ikke har sovi om natta, men aldri ellers Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hvordan går det med dere da? Jeg lastet noe musikk over på ipoden min, og skal snart ta bussen til skolen. 7249015[/snapback] Bussen min går om ca 55 minutter. Jeg er trøtt, men ellers går det ganske greit. Jeg skal også skifte ut mp3-musikk ^^, Gleder meg ikke til å underholde 2. klassinger med snurrebasser i mangemange timer uten røyk i dag (: 7249019[/snapback] Jobber du som lærer eller? Det må jo være et interessant yrke! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Skal kanskje sove snart jeg. Sitter og tenker på hvor slitsomt det må være å følge med på mote. I fjor var det ditt og i år er det datt. Plutselig blir noe populært, så skal alle ha det. Selv om nesten alle ikke bryr seg om mote, men bare kjøper det de syns er fint..... Til og med jeg har fått med meg at det går en slags boblejakke bølge over landet. Hvor mange kjøpte seg boblejakke ifjor? Hvor mange hadde kjøpt seg en t-skjorte med en ku på, hvis den ikke hadde båret merkenavnet "moods of Norway"?. Må være hardt å være moteslave, spesielt hvis man hardnakket påstår at man ikke er det. Slike tror jeg det er endel av. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg spiser sjelden frokost, har ikke særlig appetitt om morgenen, selv om magen hevder det motsatte. :/ Morsomt nok spiser jeg alltid frokost når jeg overnatter på hotell - men da er jo all verdens herligheter tilgjengelige og jeg behøver ikke gjøre stort selv. 7249020[/snapback] hmm, et merkelig fenomen du beskriver der... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jobber du som lærer eller? Det må jo være et interessant yrke! 7249023[/snapback] Haha! Nei :!: Hadde jeg jobba som lærer, hadde det nok vært en barnemorder ute og gikk Vi skal holde eksperimentverksted for 2. klassinger, i og med at det er forskerdager elns i Kongsberg. Gjorde det på GK og VK1 óg Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 bazukh: Hah, okey. Kanskje i fremtida? Eller ikke. Må løpe nå, bussen går om ti minutter. Det var hyggelig å prate med dere, ha en fortsatt fin dag. Ses vel senere i kveld. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 bazukh: Hah, okey. Kanskje i fremtida? Eller ikke. 7249029[/snapback] Heller tvilsomt, gitt Du får ha en finfin dag (: Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jøøøøøsss. Enn må vel på jobb Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 her skjedde det jo mye. god morgen folkens Lenke til kommentar
reds Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 God morgon, alle samen! Eg har bestemt meg for å skrive nynorsk på forumet for å få øvd litt. Kva skal dykk i dag? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Reise på skolen, ta BCG vaksine, gjøre lekser og reise på besøk til dama mi. Lenke til kommentar
reds Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Høyres koseleg ut! Eg skal til dama mi i dag, eg og. Gleder meg! Lenke til kommentar
Matias Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hurra, har bare to timer i dag! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 bacon ftw ;D Eneste gangen jeg lager bacon på morran er når jeg ikke sover Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Herregud, jeg er trøtt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg