mushi Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg har sitti i hele dag å venta på ei dame som skulle komme å se på Bolla. Hun kom ikke, og hun sa ikke ifra. Sånt er frekt og respektløst. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Okey, så han gikk over streken til slutt ja. Det var synd. Han var den grommeste på dette forumet. 7247992[/snapback] Der tror jeg du vil finne mange som er uenige. Aaaanyways. Jeg legger meg. Natta. 7248011[/snapback] Og det bryr jeg meg fint lite om. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Dere som klager.. Hvorfor klager dere? B-real gjør jo tråden til en bedre tråd enn den en gang var 7247973[/snapback] Godt sagt, hva hadde SO% blitt uten mods? Noen som vil svare på det? Jeg vet svaret men kom igjen... 7248024[/snapback] Ei rønne.... Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Dere som klager.. Hvorfor klager dere? B-real gjør jo tråden til en bedre tråd enn den en gang var 7247973[/snapback] Godt sagt, hva hadde SO% blitt uten mods? Noen som vil svare på det? Jeg vet svaret men kom igjen... 7248024[/snapback] SO Prosent? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Dere som klager.. Hvorfor klager dere? B-real gjør jo tråden til en bedre tråd enn den en gang var 7247973[/snapback] Godt sagt, hva hadde SO% blitt uten mods? Noen som vil svare på det? Jeg vet svaret men kom igjen... 7248024[/snapback] Tja. Det hadde jo vært hendig med noen som hadde rydda opp spammen også da. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 SO Prosent? 7248039[/snapback] En gåte for deg.... Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Dere som klager.. Hvorfor klager dere? B-real gjør jo tråden til en bedre tråd enn den en gang var 7247973[/snapback] Godt sagt, hva hadde SO% blitt uten mods? Noen som vil svare på det? Jeg vet svaret men kom igjen... 7248024[/snapback] Denne tanken skremmer vettet av meg! *Grøsse* Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Dere som klager.. Hvorfor klager dere? B-real gjør jo tråden til en bedre tråd enn den en gang var 7247973[/snapback] Godt sagt, hva hadde SO% blitt uten mods? Noen som vil svare på det? Jeg vet svaret men kom igjen... 7248024[/snapback] SO uten mods = Søppeldynge! Men jeg legger meg nå. Skriver nesten lydløst på laptopen for at pappa ikke skal høre det. Natta, jarmo og resten av SO! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg har sitti i hele dag å venta på ei dame som skulle komme å se på Bolla. Hun kom ikke, og hun sa ikke ifra. Sånt er frekt og respektløst. 7248032[/snapback] Ja, da hadde jeg blitt sur! Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 legger meg og nå snakkas folks Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg har sitti i hele dag å venta på ei dame som skulle komme å se på Bolla. Hun kom ikke, og hun sa ikke ifra. Sånt er frekt og respektløst. 7248032[/snapback] Åh, ja. Og du som hadde vært flink og stått opp tidlig, rydda, støvsugd og hele pakka! Ska vi banke a? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Ja, da hadde jeg blitt sur! 7248107[/snapback] Jeg er ikke så veldig blid nei. Jeg som har vært så glad idag fordi jeg kanskje skulle få gitt vekk den ene katta og jeg har vaska og rydda hele leiligheten, sånn at den skulle se perfekt ut til hun kom. Har vært deppa siden jeg skjønte at hun lurte meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 SO uten mods = Søppeldynge! Men jeg legger meg nå. Skriver nesten lydløst på laptopen for at pappa ikke skal høre det. Natta, jarmo og resten av SO! 7248105[/snapback] Dakar liten. Det er ikke lett når det er pappa som bestemmer God natt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Men jeg legger meg nå. Skriver nesten lydløst på laptopen for at pappa ikke skal høre det. 7248105[/snapback] Haha, husker da jeg kjøpte vannkjøling av den grunn at mamma ikke skulle klage på at pcen bråkte på natta.. Back in the days^^ edit: den gang da, hver gang når Endret 8. november 2006 av clvn Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Pappa bestemmer her og, men jeg gir faen.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Ja, da hadde jeg blitt sur! 7248107[/snapback] Jeg er ikke så veldig blid nei. Jeg som har vært så glad idag fordi jeg kanskje skulle få gitt vekk den ene katta og jeg har vaska og rydda hele leiligheten, sånn at den skulle se perfekt ut til hun kom. Har vært deppa siden jeg skjønte at hun lurte meg. 7248128[/snapback] Hadde du bodd nærmere min stemor, og min far hadde du blitt kvitt alt av katter på en gang, de er katte-elskere uten like.. tviler på at kjører og henter katter langt unna Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hadde du bodd nærmere min stemor, og min far hadde du blitt kvitt alt av katter på en gang, de er katte-elskere uten like.. tviler på at kjører og henter katter langt unna 7248183[/snapback] Har ikke peil på hvor de bor, men jeg er villig til å kjøre et par-tre timer hver vei hvis jeg er sikker på at de får et bra hjem Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Tjente Malboro Mild 10 og 3 rader med stor melkesjokolade. Hvordan? Sykle ned til bensinstasjonen - handle sjokolade for andres penger - sykle opp - klage litt og vips, så har du fortjeneste. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Tjente Malboro Mild 10 og 3 rader med stor melkesjokolade. Hvordan? Sykle ned til bensinstasjonen - handle sjokolade for andres penger - sykle opp - klage litt og vips, så har du fortjeneste. 7248222[/snapback] Om andre ting i livet hadde vært like lett.. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Pappa bestemmer her og, men jeg gir faen.. 7248159[/snapback] Du er vel en sånn derre gærning du. Huff lzm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg