Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og så roer folk ned med meningsløs idiotpostingen sin med en gang, oki?

7247857[/snapback]

b real har blitt så bitchy i det siste :hrm:

7247882[/snapback]

Skal jeg fortelle deg hvorfor? Jo det er pga dere er noen spammende jævler, derfor er jeg "bitchy".

Når ikke dere kan oppføre dere så må man gjøre det slik.

Lenke til kommentar
Hva skjedde med bundy?

7247567[/snapback]

Han forsvant. Er vel helt ute av seg tenker jeg. Stakkars gutt må jo ha abstinenser så det holder.

7247595[/snapback]

Ble han bare borte? sånn uten videre?

7247890[/snapback]

Han ble permbannet etter et grøvre regelbrudd, noe mer om saken sier jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Og så roer folk ned med meningsløs idiotpostingen sin med en gang, oki?

7247857[/snapback]

b real har blitt så bitchy i det siste :hrm:

7247882[/snapback]

Skal jeg fortelle deg hvorfor? Jo det er pga dere er noen spammende jævler, derfor er jeg "bitchy".

Når ikke dere kan oppføre dere så må man gjøre det slik.

7247897[/snapback]

Vær mot andre slik du vil andre skal være mot deg, er det ikke?

Du får være bitchy mot meg en gang jeg oppfører meg som en kødd, så har jeg no å syte på :) Tross alt er biril (uten å nevne egentlig navn) en del av politiet, og vil ikke ha kødd. Blir det kødd kødder han. :w00t:

Lenke til kommentar
Vær mot andre slik du vil andre skal være mot deg, er det ikke?

Du får være bitchy mot meg en gang jeg oppfører meg som en kødd, så har jeg no å syte på :) Tross alt er biril (uten å nevne egentlig navn) en del av politiet, og vil ikke ha kødd. Blir det kødd kødder han. :w00t:

7247926[/snapback]

Jeg er egentlig purk ja, du har avslørt mitt cover. Damit!

Nstin: Fordi det er en sak som anngår bundy egentlig bare han selv... Hvis du vil kontakte han så kan du stikke til whinerz og prate med han selv.

Lenke til kommentar

Hva har opplysningen med politiet å gjøre? La meg gjette: Dere har en stor superskurk ute, og venter på at han skal trenge et nummer, og da kan du gjenkjenne stemmen hans og trykke på "trace"-knappen som sender et flyvende nett på telefonen han ringer fra? :D

Lenke til kommentar
Han ble permbannet etter et grøvre regelbrudd, noe mer om saken sier jeg ikke :)

7247898[/snapback]

Hvorfor ikke? Fordi du ikke har lov, eller fordi du ikke har lyst?

7247935[/snapback]

Fordi det er informasjon du ikke trenger :)

7247975[/snapback]

Okey, så han gikk over streken til slutt ja. Det var synd. Han var den grommeste på dette forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...