Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hey hey hey, det er aspartam som er kreftfremkallende. Cola light kjopt i Norge er sotet med sucralose.

7247115[/snapback]

 

De er vel ikke helt sikre på de kunstige stoffene. Det tar TID og utforske og vurdere om en stoff er kreftframkallende. Og de fleste merkene skifter stoff Oftere en de klarer å utforske. Derfor vet man ikke konsekvensene på stoffene. Det jeg mener med tid er flere år til kanskje tiår. Det er da man begynner å merke hva som skjer med kroppene.

Derfor synes jeg det er skummelt å drikke light brus :) Masse stoffer som ingen vet konsekvensene på. Da drikker jeg heller sukker! :w00t:

Lenke til kommentar
Hey hey hey, det er aspartam som er kreftfremkallende. Cola light kjopt i Norge er sotet med sucralose.

7247115[/snapback]

 

De er vel ikke helt sikre på de kunstige stoffene. Det tar TID og utforske og vurdere om en stoff er kreftframkallende. Og de fleste merkene skifter stoff Oftere en de klarer å utforske. Derfor vet man ikke konsekvensene på stoffene. Det jeg mener med tid er flere år til kanskje tiår. Det er da man begynner å merke hva som skjer med kroppene.

Derfor synes jeg det er skummelt å drikke light brus :) Masse stoffer som ingen vet konsekvensene på. Da drikker jeg heller sukker! :w00t:

7247198[/snapback]

Du tar feil. Hvor mange sotningstoffer brukt i brus finnes det? Aspartam, sucralose, det det er i tab x-tra og eventuelt(sjeldent) et annet et. Hvor ofte skiftes sotnignstoff? Rimelig sjeldent.

 

Dessuten er det rimelig sikkert at aspartam er kreftfremkallende i mengder ala mitt daglige forbuk, 3-4 liter. forsok gjort paa sanne mus eller rotter eller ekorn eller hva slags dyr de matte finne paa bruke, har vist oss det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...