Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk vite på skolen i dag at jeg blir baksnakket pga at jeg ivrig når jeg skal ha praksis....

 

At jeg vil være først til å kjøre ned og at jeg bytter før tiden er omme. :ermm:  Hva faen?

7245490[/snapback]

 

Folk er dumme. Trøst deg med at du får en god jobb, mens de som baksnakker deg ender opp bak kassa på Esso.

Lenke til kommentar
Og jeg håper han har lyst til å si at han laster ned noe mens jeg er her :p

7245443[/snapback]

Så klart, har lastet ned masse. Som alle andre her, du også :)

 

Er ikke redd for å si det. Men alt som er av kvalitet kjøper jeg :)

7245475[/snapback]

 

Jeg kjøper hovedsaklig filmer jeg finner gode - svært sjelden jeg får tak i dette på andre måter :)

Lenke til kommentar
Jeg kjøper hovedsaklig filmer jeg finner gode - svært sjelden jeg får tak i dette på andre måter :)

7245593[/snapback]

Jajaja, kom igjen beskytt deg.

 

Har du en gang lastet ned en film så vil du for alltid bli en kriminell, så du kan liksågodt laste ned 10 til.

 

Men det er vel bare ulovlig å dele i norge, er det ikke ?

Lenke til kommentar
Jeg kjøper hovedsaklig filmer jeg finner gode - svært sjelden jeg får tak i dette på andre måter :)

7245593[/snapback]

Jajaja, kom igjen beskytt deg.

 

Har du en gang lastet ned en film så vil du for alltid bli en kriminell, så du kan liksågodt laste ned 10 til.

 

Men det er vel bare ulovlig å dele i norge, er det ikke ?

7245614[/snapback]

 

Jeg beskytter meg for alt jeg kan :ph34r:

 

Hmm, ja, så vidt jeg vet er ikke ulovelig åp laste ned, men å dele, rett meg om jeg tar feil!

 

Can i come??

7245676[/snapback]

Bare hvis du liker Hellbillies :wee:

7245683[/snapback]

Hellbillies :love: Vel er ikke mye som slår den gruppa..

Lenke til kommentar

Haha, hadde en elendig start på dagen i dag^^ Våkna sånn klokka 07.00 for å dra på skolen, var bevist i 2 sekunder før jeg strakk meg i senga. da slapp helvete løs! Værstingkrampe i leggen. Og jeg banna og skreik mens krampa varte, og letet febrilsk etter kjappeste måte å ta livet mitt på.. krampa varte i ca. 2 minutter, og etter at krampa slapp taket så klarte jeg ikke gå.. Så jeg fikk haltet meg 2 meter unna senga før jeg fant ut at jeg aldri i verden kom til å klare å komme meg de 500 meterne til skolen. Så jeg datt over ende i senga igjen og våknet først i 12 tiden igjen

 

Artig start vet jeg!

 

Men nå har ting tatt seg opp igjen! Harrytur til Svinesund med en venn og morra hans. Hun vet ikke at han har mistet lappen pga. 180km/t og UP, så han kjørte. I tillegg hadde han kjøpt seg hagle, så den lå jo fint bak i bilen. Bare bra vi ikke ble stoppa i tollen, for det kunne blitt interessant :)

 

"Få se legitimasjon og vognkort takk. Og venligst gå ut av bilen mens vi tar en titt"

 

Har vel egentlig hatt en fin dag :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...