reds Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hoho, jeg er glad ting ikke alltid er det de ser ut som. Hm, jeg vil lære css. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Det lukter forvirring mellom brukeren Neppe og Nepe Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Hoho, jeg er glad ting ikke alltid er det de ser ut som. Hm, jeg vil lære css. 7244607[/snapback] css er enkelt, w3schools.com og htmldog.com elns Går du inn for det så lærer du det på en uke! edit: poooooof, til sverige med meg =D Endret 8. november 2006 av clvn Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jobber allerede med Htmldog. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hoho, jeg er glad ting ikke alltid er det de ser ut som. Hm, jeg vil lære css. 7244607[/snapback] css er enkelt, w3schools.com og htmldog.com elns Går du inn for det så lærer du det på en uke! edit: poooooof, til sverige med meg =D 7244631[/snapback] Og lære det er en ting, få det til og se pent ut er noe annet. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Only for you! Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 biril: Ang den secret santa-greia: skal du være med? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 I'm just a pretty boy, whatever you call it You wouldn't know a real man if you saw it It keeps going on day after day, son -you fake, if we don't want none I'm sick and tired of people treating me this way everyday Who gives a fuck?! Right now I got something to say to all the people that think I'm strange and I should be out of here locked up in a cage You don't know what the hell is up now anyway You got this pretty-boy feeling like I'm enslaved to a world that never appreciated shit YOU CAN SUCK MY DICK AND FUCKING LIKE IT!!! Lenge siden jeg har hørt på KoRn *savne* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 biril: Ang den secret santa-greia: skal du være med? 7244740[/snapback] Tja...jeg får se hvor mye styr det blir eller ikke, men i utgangspunktet, ja. Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 I'm just a pretty boy, whatever you call itYou wouldn't know a real man if you saw it It keeps going on day after day, son -you fake, if we don't want none I'm sick and tired of people treating me this way everyday Who gives a fuck?! Right now I got something to say to all the people that think I'm strange and I should be out of here locked up in a cage You don't know what the hell is up now anyway You got this pretty-boy feeling like I'm enslaved to a world that never appreciated shit YOU CAN SUCK MY DICK AND FUCKING LIKE IT! Lenge siden jeg har hørt på KoRn *savne* 7244753[/snapback] FAGEEEEET! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Damn det var freaky i timen i dag. Jeg satt å malte, også ser en kar i fra B klassen ( jeg går i A om jeg husker rett ) på den, og går. Så kommer det en kar til for å se på den, også går han. og sånn 10 sekunder etterpå kommer omtrent HELE B klassen for å se. Det var vel 10 stk elns. ( virka som det var mange iaffal ) Så der sitter jeg da, prøver å male i fred og ro, også kommer det en horde med jævler som står der å stirrer. Klarer da ikke male når det er en drøss som nærmest presser meg inntil veggen Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Å, faen, det er kaldt å sykle ute nå, heldigvis tok jeg en tur innom butikken og fikk kjøpt meg noe smesh (e=a) , nå skal jeg ligge under dyna, drikke cola, spise smash og se på southpark. :D Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Only for you! 7244737[/snapback] ååå såå fiine Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Only for you! 7244737[/snapback] ååå såå fiine 7244838[/snapback] Takk Jeg har i turkis, lys grønn, rosa og lilla. Du må gjerne låne et par! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 digg sokker da! btw: ble sulten jeg, leste om smash + at jeg så sokkene til Aidskake. Må skaffe meg noe mat Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Only for you! 7244737[/snapback] ååå såå fiine 7244838[/snapback] Takk Jeg har i turkis, lys grønn, rosa og lilla. Du må gjerne låne et par! 7244845[/snapback] takker ... *gå over til aidskake å låne et par* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Bare en liten ting, skrollan. Det skrives Precious ikke Prechous. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Jeg begynner å bli sentimental Har fiklet sammen et dikt (for en stund siden).. Deler det med dere! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor I am what i am I am a shadow of my self I am a trace of a thought I am a pain in disguise This is me And what i always will be Once a man Now a ghost Im holding onto you Afraid to let go But what i am Is a thought about you My heart is crippled Stinged by love My body are dying Consumed by my sorrow The pain in my soul Is a scar in my heart But the sight of you Revived my heart A breeze of love Condemned the pain A life of hate A life of joy The pain The misery The sorrow Is a history How long gone? How long untill the sadness returns The thought that drains me And the gladness that fills me Another time Fooling blindfolded around Is this my time? Or is it a curse? edit: Ja, evig forbannelse ja! Endret 8. november 2006 av jalla`n Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Det lukter forvirring mellom brukeren Neppe og Nepe 7244616[/snapback] Nepe? Visste ikke at det fantes noen som heter Nepe her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg