Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var forøvrig hos legen i dag.

7243733[/snapback]

Jaha. Skjedde det noe fun der?

7243766[/snapback]

Nja, jeg er så redd for at det feiler meg noe alvorlig skjønner du, er ett eller annet som liksom ikke stemmer. Jeg kan i det minste være glad for at infeksjonsprøven var ok og at det hørtes normalt ut etc i kroppen, men jeg gruer meg til blodprøveresulatet, er så redd det er noe alvorlig :hm:

Lenke til kommentar
Nja, jeg er så redd for at det feiler meg noe alvorlig skjønner du, er ett eller annet som liksom ikke stemmer. Jeg kan i det minste være glad for at infeksjonsprøven var ok og at det hørtes normalt ut etc i kroppen, men jeg gruer meg til blodprøveresulatet, er så redd det er noe alvorlig :hm:

7244080[/snapback]

Hvorfor skulle det være noe galt med deg?

 

Forrige gang jeg tok blodprøve fikk jeg vite jeg var farlig nær mangelsykdom og kroppen produserte lavt nivå med blodceller, noe som ikke var bra siden jeg mista mer blod enn normalt gjevnlig i tillegg. :wee: Det har fikkert fixa seg selv.

Lenke til kommentar
Vet ikke jeg, men jeg er vel hva man kan kalle en hypokonder og syns stadig det skjer rare ting, bedre å få sjekket seg enn å gå rundt å tvile... Selv om man jo på sett og vis ikke vil vite resultatene.

 

btw; https://www.dnbnor.no/ ser litt fucked ut, hvertfall får jeg masse gjentakende reklame i menyen når jeg bruker Opera.

7244134[/snapback]

Kjipt og tro at man er syk :(

 

Og dnbnor sine sider ser da helt bra ut hos meg :hmm:

(opera her også)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...