SnowDOG_ Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Det har ENDELIG klikket fullstedig for de som driver vg.no. Hele FORBANNA bakgrunnen er en eneste stor jævla video.7241670[/snapback] Det er bare å slutte å lese slike dritaviser så slipper du det 7241682[/snapback] Eg leser alt av aviser Ad-blokker og det der tar vel all reklamen under samme kam? Enkelte reklame er jo grei? seff ikke når det blir som å se på times square. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Ad-blokker og det der tar vel all reklamen under samme kam? Enkelte reklame er jo grei? seff ikke når det blir som å se på times square. 7241691[/snapback] Ad-Blocker tok ikke videoen på VG siden.... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Haha. så horibelt latterlig. Et SpeedDeathband som prøver å leke vikinger litt søtt egentlig Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Ad-Blocker tok ikke videoen på VG siden....7241695[/snapback] Jeg fikk ikke opp noen video da jeg åpnet vg med FF og jeg har også adblocker-tingen. Jaja. Nei jeg skal se en ep. av Desperate Housewives så chiao. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 fikk den jeg.. snakker om distraherende ræl! Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg fikk ikke opp noen video da jeg åpnet vg med FF og jeg har også adblocker-tingen. Jaja. Nei jeg skal se en ep. av Desperate Housewives så chiao. 7241709[/snapback] Snodig sak, sikkert meg som er for n00b til å bruke ad-block... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 for ørtende gang: nå legger jeg meg natta ^^ for nå logga den søte jenta av msn og blink og kompisen min og jeg gav opp Duellen, da det sto på spansk til meg og italiensk til ham Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=137986 Karnsje de slutter å vise ham på MTV nå? får seriøst noia av hele fyren og det der forbanna pisteret i aua som liksom skal ligne på skjegg, en fornermelse mot alle med skikkelig skjegg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg klarer ikke å legge meg og ligger i stedet og headbanger til Griegs morgenstemning Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=137986 Karnsje de slutter å vise ham på MTV nå? får seriøst noia av hele fyren og det der forbanna pisteret i aua som liksom skal ligne på skjegg, en fornermelse mot alle med skikkelig skjegg. 7241733[/snapback] Er slik derre 0,5 dagers skjegg detta der Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Men helvette så smart jeg er! Trodde jeg hadde sett alle episodene av Lost hittil og tok en tur innom spoilertråden i kultur-delen. Det viste seg at jeg ikke har sett den nyeste episoden x10 Endret 8. november 2006 av CurSe Lenke til kommentar
Sinnerboy Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 b-real. *poke* Skal vi, umm.. danse tango i soloppgangen sammen? :0~~ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Sinnerboy! Er du utro? :O God morgen SO5ere... Next stop, Prague... Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 God morgen, Datasmurf. Endelig var det noen fler som våkna. Lenke til kommentar
Sinnerboy Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Pff, sleep is for pussies. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 God morgen ;P Snart stikker jeg Lenke til kommentar
Sinnerboy Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 morn. Ta med noe alkohol tilbake til Onkel Øyvind da. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Stikker snart jeg og. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Lol, seff. Sover du aldri eller, Øyvind? Jeg må finne meg en IT-Café der. Kommer til å få abstinenser Og hvordan skal DERE klare dere til lørdag kveld uten at jeg poster her eller i RPP (ok, ikke så mye spamming der. Tar det opp igjen på lørdag / søndag, lover) eller lager vanskelige spørsmål som ingen tar i gjett hvem? Lenke til kommentar
Sinnerboy Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Weee're leaving tooogether, but stil it's fareweeell.. Sover når jeg faller om. Endret 8. november 2006 av Sinnerboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg