Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
* Support SO er forsatt ikke lov. Det betyr at det ikke  er lov til å poste linker til andre threads du trenge hjelp med på forumet. Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet. Dette er OT og det skal "holdes" der og ikke være en stor support-thread.

5992184[/snapback]

Endret av b-real
Lenke til kommentar
* Support SO er forsatt ikke lov. Det betyr at det ikke  er lov til å poste linker til andre threads du trenge hjelp med på forumet. Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet. Dette er OT og det skal "holdes" der og ikke være en stor support-thread.

5992184[/snapback]

7241520[/snapback]

Uhm. Om du trykker på nicktingen, også instillinger?

Lenke til kommentar
* Support SO er forsatt ikke lov. Det betyr at det ikke  er lov til å poste linker til andre threads du trenge hjelp med på forumet. Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet. Dette er OT og det skal "holdes" der og ikke være en stor support-thread.

5992184[/snapback]

 

Hold dere til reglene folkens. De er der for en grunn.

Lenke til kommentar
Så du mener jeg skulle laget en ny tråd fordi jeg ikke fant en knapp på msn?

 

Jaja, da veit jeg det til nestegang.

7241589[/snapback]

Dessverre men slik er det. Skal man gjøre unntak for noen så gjør man unntak titt og ofte og da kan man liksågodt bare gi opp for da blir dette en stor support-thread noe som ikke er ønsket her på forumet dessverre. Så ja, du må nok det :(
Lenke til kommentar
Så ja, du må nok det :(

7241602[/snapback]

Hmm. ok. synes det bare blir en veldig teit, og liten tråd uten mening. Den har jo ingen verdi for ettertiden. Tror det er få som er såpass lite villige til å forstå live messenger som meg. Hater det programmet. Kommer til å bruke msn 7,5 til krampa tar meg.

Lenke til kommentar
Hold dere til reglene folkens. De er der for en grunn.

7241581[/snapback]

Så du mener jeg skulle laget en ny tråd fordi jeg ikke fant en knapp på msn?

 

Jaja, da veit jeg det til nestegang.

7241589[/snapback]

Innen jeg er ferdig har sikkert b-real gitt et godt svar, men prøver meg alikavel:

Si at en person har samme problem, og irriterer seg over lydene i msn. Skal han også spørre i SO? Eller skal han søke på forumet, og finne tråden som en annen med samme problem opprettet?

Dette er et forum, ikke en chat. Chat er kanskje mer direkte, mens et forum har spørsmål som passer inn i sine kategorier.

Lenke til kommentar
Hmm. ok. synes det bare blir en veldig teit, og liten tråd uten mening. Den har jo ingen verdi for ettertiden. Tror det er få som er såpass lite villige til å forstå live messenger som meg. Hater det programmet. Kommer til å bruke msn 7,5 til krampa tar meg.

7241611[/snapback]

Ikke si at den ikke har noe mening i ettertid. Det kan godt hende at det er flere som lurer på akkurat det og ikke finner den knappen selv..you'll never know ;)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...