Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Greit, det var skriftlig da, men samme faen uansett. Se nå å følg reglene ellers blir det nazi-jobbing fra min side og det ønsker hverken jeg eller dere.

7241068[/snapback]

 

 

Nå tror jeg du har sagt at folk skal skjerpe seg i hele dag, så er nok bare å begynne med litt nazi-moderering her. SO har bare godt av det

Lenke til kommentar
Ikke alltid. Det kan være med på å skape holdninger som sier at det er greit å kalle hverandre (sett inn et stygt ord her) og så får andre inntrykk av at det er greit siden de kan kalle hverandre stygge ting.

7241116[/snapback]

Det betyr at ingen får lov til å kalle deg sur faen mer?

Lenke til kommentar
Arinomi: skjellsord blandt venner er bare :fun:

7241092[/snapback]

Ikke alltid. Det kan være med på å skape holdninger som sier at det er greit å kalle hverandre (sett inn et stygt ord her) og så får andre inntrykk av at det er greit siden de kan kalle hverandre stygge ting.

7241116[/snapback]

 

Teit, det ordet er vel bare barnslig flørting mellom Demille og en gjennomsnittlig dritkåt 15-åring?

Lenke til kommentar
Nei. Den du quotet i stad.

7241117[/snapback]

Hvis du slutter å kverulere nå så hadde det vært greit. Det er ingen som helst regel. Det var et ønske fra meg til dere om at dere skulle slutte å gjøre slike ting mot hverandre og det er uansett basert på retningslinjene så at du ikke har fått det med det er helt totalt irrelevant.
Lenke til kommentar
Greit, det var skriftlig da, men samme faen uansett. Se nå å følg reglene ellers blir det nazi-jobbing fra min side og det ønsker hverken jeg eller dere.

7241068[/snapback]

Nå tror jeg du har sagt at folk skal skjerpe seg i hele dag, så er nok bare å begynne med litt nazi-moderering her. SO har bare godt av det

7241118[/snapback]

Jeg har sterkt vurdert det om å ta en nazimode snart ja. Ting begynner å skli ut og da er det på tide til opprydding.
Det betyr at ingen får lov til å kalle deg sur faen mer?

7241120[/snapback]

Joda, det skal dere bare kalle meg, det skal dere få lov til faktisk...for det er noe jeg er til tider.
Lenke til kommentar
Se nå å følg reglene ellers blir det nazi-jobbing fra min side og det ønsker hverken jeg eller dere.

7241068[/snapback]

Du skal jobbe for moderatorstillingen. :ermm:

 

Men regler er til for å blankpolere. :wee:

7241135[/snapback]

Regler er til for en grunn. Av og til, hvis ting går bra ellers så kan man løsne litt på tøylene ja..men av da må man også regne med å stramme de inn igjen av og til :)
Lenke til kommentar
Joda, det skal dere bare kalle meg, det skal dere få lov til faktisk...for det er noe jeg er til tider.

7241132[/snapback]

Du er kanskje en irritert faen idag? :p

 

Du kan få grateng fra gårsdagens? :) Neida, hehe. Kommer med en pizza about... Liek... 5 min. =D

7241134[/snapback]

Holdt på å brekke meg når jeg lukta på gratengen fra igår. Herre å den smakte shit. Rart jeg ikke har sulta ihjel enda. Takker ja til pizza ;)

Lenke til kommentar
Teit, det ordet er vel bare barnslig flørting mellom Demille og en gjennomsnittlig dritkåt 15-åring?

7241122[/snapback]

Seff! Skal vi virkelig være ville, kaller vi hverandre duster, og kjempeteite.. aww :cool:

7241131[/snapback]

 

Din dust :love:

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Easy b-real, easy! That's it, nice and calm.
Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Joda, det skal dere bare kalle meg, det skal dere få lov til faktisk...for det er noe jeg er til tider.

7241132[/snapback]

Du er kanskje en irritert faen idag? :p

7241147[/snapback]

Nei, i dag har jeg faktisk en ganske bra dag o.O
Du kan stramme meg til anyday b-real.  :love:

7241150[/snapback]

Aww...come hit så skal jeg stramme deg ordentlig til;)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...