Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Hvis det tenner deg så, ja.

7240872[/snapback]

 

Du er teit.

7240878[/snapback]

Oki, nå er det på tide å ta en opprydding til her folks.

 

 

Jeg vil ha en slutt, en total slutt på at man går rundt å kaller hverandre ting her på dette forumet. Det skaper bare dårlig stemning og det har intet god for seg.

Uansett om man kjenner vedkommende og du vet at det er uskyldig morro så gir det en effekt som sier at man kan si hva som helst til hverandre her på forumet.

Det dere slutte med. Vi kan ikke ha det slik at man går rundt å kaller hverandre idioter, sopere, tapere og lignende.

 

Hold dere høflig og har dere ikke noe positivt å si om vedkommende så hold heller kjeft og la være å prate.

7232034[/snapback]

 

Ta dette som en muntlig advarsel Frichassé. Ta å les retningslinjene paragraf 1&2 og så tenker du neste gang før du poster og holder heller kjeft hvis du bare har fornærmelser å komme med, oki?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
der vant jeg 400 kr i veddemål.. Britney Spears skilles folkens.. for de som ikke har fått med seg d...;)

7240999[/snapback]

Roflpwnt. Slår ikke Redlines veddemål, men.. Litt overraskende var det jo. :)

7241018[/snapback]

 

Overraskende?

 

En blond dust, mot en erkedust... de skulle vel være perfekte, men dette er kriterier som spiller inn når jeg sier at en av ungene feiler i livet.

 

De andre er økonomi (muligheten til å havne på kjøret) og kjendispresset.

Lenke til kommentar
b-real:Går dustefjerten pipelort under betegnelsen"skjellsord"?

7241046[/snapback]

Hm...la meg tenke...hvis ordene gis med kjærlighet så ;)
B-real; fet avatar!

7241050[/snapback]

Ty.
Den var vel egentlig skriftlig, men.

7241055[/snapback]

Greit, det var skriftlig da, men samme faen uansett. Se nå å følg reglene ellers blir det nazi-jobbing fra min side og det ønsker hverken jeg eller dere.
Lenke til kommentar
Jeg har nå ikke sett den regelen.

7241076[/snapback]

Så du sier mao at du ikke har sett den regelen som står i §1 og §2 i retningslinjene?

 

Vel, da skal jeg sitere de for deg så du kan få det inn med teskje.

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

#2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du

 

Ser du her hva jeg mener? Du skal ikke gå rundt å terge andre brukere. Har du problemer med noen så ta det opp via dem på PM ellers kan man bare holde hendene unna tastaturet og la være å poste.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...