Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi hadde en utvekslingstudent fra Thailand på videregående og vi lærte han alle banneordene så han går vel forsatt rundt i Thailand og prøver å sier "faen steike i helvetet" på det mest forvridde nordnorsk dialekten du kan forestille deg :lol:

7236862[/snapback]

 

hahaha, keg kan se det for meg :!:

7236874[/snapback]

Når jeg var i Spania, så var vi på en badeplass, sånt stort ett. Så spør vaktene hvor vi er fra, så sier jeg Norge, så sier han; "Ahh, how do you say hi on norwegian?". Så sier jeg "BÆSJ". Han ble litt usikker og spurte "Bæsj?". Så sier jeg; "Ja, bærsj". Så han gikk rundt til alle folka og "BÆSJ, BÆSJ, BÆSJ". Holdt på å le meg ihjel! :!:

Lenke til kommentar
Jeg kan selvfølgelig forstå gleden av tenke seg at man rir ei jente hver dag. Jeg forstår også at man vil tilbake til gamledager hvor ridedyrene var levende og dermed kunne brukes til flere ting. Men å navnsette scootern sin er ikke rette måten.

7237618[/snapback]

Så mao du har problemer med å navngi en scooter og ikke at det var et damenavn...
Lenke til kommentar
Hvorfor?

7237508[/snapback]

Jeg kan selvfølgelig forstå gleden av tenke seg at man rir ei jente hver dag. Jeg forstår også at man vil tilbake til gamledager hvor ridedyrene var levende og dermed kunne brukes til flere ting. Men å navnsette scootern sin er ikke rette måten.

7237618[/snapback]

Neivel, jeg syns det er helt normalt.

 

Folk navnsetter båter, biler og andre transportmidler stadig vekk.

Og jeg har venninner med scootre kallt Oscar, Jens, Gert osv.

Så for meg er det helt normalt å døpe scooteren sin og skrive små historier om henne og gifte henne med andre scootre og slikt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...