Luchy Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Nei. Nå er jeg trøtt og sliten, så jeg tror det vi smake med en kopp kaffe, så kan jeg vel også begynne å jobbe med noen skole oppgaver Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Er det noe jeg ikke savner med skolen, er det innleveringer og lekser. Endret 7. november 2006 av mushi Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Er det noe jeg ikke savner med skolen, er det innleveringer og lekser. 7237010[/snapback] Kan være litt slit, men jeg har sånn sett godt av noen av de Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Er det noe jeg ikke savner med skolen, er det innleveringer og lekser. 7237010[/snapback] Jeg savner det faktisk litt. Dog, ikke så mye at det gjør noe. Savner å skrive rett og slett. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg savner det faktisk litt. Dog, ikke så mye at det gjør noe. Savner å skrive rett og slett. 7237022[/snapback] Lyst å gjøre noen av oppgavene mine? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg savner det faktisk litt. Dog, ikke så mye at det gjør noe. Savner å skrive rett og slett. 7237022[/snapback] Går jo fint ann å skrive noe på egenhånd Har endelig fått tak i den her Blir en interessant kveld idag Lenke til kommentar
LasH Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Synes det er greit med lekser jeg, vertfall histore.. Det er jeg intressert i, spessielt 2 verdenskrig og "tida etter den kalde krigen". Eller, om jeg ikke tar feil så blir vel tida etter andre verdenskrig kalt "Den kalde krigen"? Læreren vår sa vertfall det.. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Men du går på ungdomsskolen. 90% av det du lærer er kjedelig og unødvendig Lenke til kommentar
LasH Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg synes ikke det man lærer er kjedlig. Kansje du gjør, men ikke jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Jeg savner det faktisk litt. Dog, ikke så mye at det gjør noe. Savner å skrive rett og slett. 7237022[/snapback] Lyst å gjøre noen av oppgavene mine? 7237029[/snapback] Ja selvfølgelig har jeg det Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hamburger og pommes frites på tallerken. Hardware forumet på skjermen. Og Eurythmics - Sweet Dreams som skriker ut av høytalerene. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Hvorfor i pokkers land fikk jeg dobbelpost? Endret 7. november 2006 av Skogli Lenke til kommentar
LasH Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Dobbelpost ftw! Skolekamp i morgen også! Det er skoy, vi er i kvartfinalen elns nå, 25 år siden den skolen jeg går på har gått videre i "skolecupen". Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 ARGH! Jeg _Hater_ denne tiden av året, når det ikke er ordentlig snø, bare søle og sørpe!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 *banne og være sur og lei seg* Hege Bethisaleth (scooteren min) har blitt bekka / blåst overende i løpet av skoledagen, og da jeg skulle hjem, fant jeg den med knust blinklys og stort hull der blinklyset pleide å være. Ser jo SÅ bra ut Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Fikk en dør i armen i dag, ikke vondt da men nå kan jeg ikke en gang løfte sekken min. Dritt arm/dør. Snart malcolm i midten da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 ARGH! Jeg _Hater_ denne tiden av året, når det ikke er ordentlig snø, bare søle og sørpe!! 7237182[/snapback] Støtter den der. Håper det kommer mange meter med snø så man slipper holkeføret som er nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 ARGH! Jeg _Hater_ denne tiden av året, når det ikke er ordentlig snø, bare søle og sørpe!! 7237182[/snapback] Støtter den der. Håper det kommer mange meter med snø så man slipper holkeføret som er nå. 7237220[/snapback] Takke meg til bare veier og noen snøflekker på plenene hist og her... Hmm... Subben min kobler seg inn og ut hele tiden Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Taco namnam... *Stikke og ete taco* Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg håper på mangfoldige dager med endeløse snø. Da får nemlig klassen lov til å måke hele skole område med maskinene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg