Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Daim, kan du snakke russisk? luøt

 

Har du no annerledes tastatur elns da?

7236707[/snapback]

MrLeftfield kan. Jeg brukte babelfish(overestteprogram)

 

Kan et ord russisk, jeg, det er "Privjet"(uttale værtfall), og betyr "hei"

 

Lærte det av styrmannen på båten jeg bruker å ha sommerjobb på :fun:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MrLeftfield kan. Jeg brukte babelfish(overestteprogram)

 

Kan et ord russisk, jeg, det er "Privjet"(uttale værtfall), og betyr "hei"

 

Lærte det av styrmannen på båten jeg bruker å ha sommerjobb på :fun:

7236740[/snapback]

 

 

Jeg lærte masse russisk av ei venninne, men så mista vi kontakten i noen måneder og når jeg hørte noe fra henne igjen, var det mannen hennes som kontakta meg for å si at hu hadde tatt selvmord... :/

 

Eneste jeg husker er Privet og Poka.

Lenke til kommentar
Vi hadde ei russisk jente i klassen på barneskolen, lærte en del banneord og sånn :p

 

Men det eneste jeg husker er niet som betyr nei(?)

7236770[/snapback]

Bruker å være slik. Er som oftest de første tingene man lærer bort ;)

7236796[/snapback]

 

hehe, så da ble det slik at vi slang banneord til folk, på russisk, og de forsto ikke en drit ^^

Lenke til kommentar
Det var dobbelttime og. :( Sånn, for å forverre situasjonen enda mer.

7236798[/snapback]

Urk..ja det sliter på regningen så absolutt ja. Men men...det må til hvis man skal ha lappen i dag :)

 

hehe, så da ble det slik at vi slang banneord til folk, på russisk, og de forsto ikke en drit ^^

7236826[/snapback]

Vi hadde en utvekslingstudent fra Thailand på videregående og vi lærte han alle banneordene så han går vel forsatt rundt i Thailand og prøver å sier "faen steike i helvetet" på det mest forvridde nordnorsk dialekten du kan forestille deg :lol:

Lenke til kommentar
Vi hadde en utvekslingstudent fra Thailand på videregående og vi lærte han alle banneordene så han går vel forsatt rundt i Thailand og prøver å sier "faen steike i helvetet" på det mest forvridde nordnorsk dialekten du kan forestille deg :lol:

7236862[/snapback]

 

hahaha, keg kan se det for meg :!:

Lenke til kommentar

For noen år siden, på båten, hadde vi en nordlending ombord, som var kokk. Han drev å lærte polakkene bannord, og når jeg og en annen dude satt i byssa og spilte playstation, og jeg slo han datt det ut diverse saftige ekte nordnorske bannord(Faens helvettest hestekok, var vel det beste han kunne).

Lenke til kommentar
For noen år siden, på båten, hadde vi en nordlending ombord, som var kokk. Han drev å lærte polakkene bannord, og når jeg og en annen dude satt i byssa og spilte playstation, og jeg slo han datt det ut diverse saftige ekte nordnorske bannord(Faens helvettest hestekok, var vel det beste han kunne).

7236884[/snapback]

Haha :D

En fyr vi kjenner i usa går rundt og sier "pikkhode". Det er nesten litt søtt.

Lenke til kommentar

Da er mobilen innkjøpt og den har en lang vei å gå. :)

Fra MPX til min mor.

Fra min mor til meg. :)

 

Idiotiske Telenor gjorde at jeg ikke kunne sende mobilen direkte til meg p.g.a. de ikke har fått oppdatert min bustad, så Telenor trur jeg bur på en plass som jeg flyttet ifra for 3 år siden. :p

 

Da var det middagstid

 

EDIT: Etter ZZ Top - La Grange er ferdig. :wee:

Endret av Skogli
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...