Kim64 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 skummelt lite å finne på, på denne tiden av døgnet... noen forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 skummelt lite å finne på, på denne tiden av døgnet... noen forslag til hva jeg kan gjøre? 7235904[/snapback] Skaff deg en jobb eller sov. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Kan noen si meg hva et gelelys er? 7235899[/snapback] Et stearinlys, men istedenfor stearin så er det sånn gele som smelter.. Blir som en tallerken med gele, men istendenfor vaniljesaus er det en veike opp igjennom gele'en Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hmm. Interessant Lovt ei venninne å kjøpe gelelys av henne Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Morsomt med programmer som avslutter seg selv og hakker avgårde. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Morsomt med programmer som avslutter seg selv og hakker avgårde. 7235939[/snapback] Du hadde hatt det veldig morsomt med pc-en min, med andre ord. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Kos med Surferosa og svensk punk i form av Stoned også Ingenting er som plantimer hvor en person sitter med hånda utstrekt og en annen kjører en kniv ned mellom fingrene hans Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hippie-Erlend: Ja, mye mulig. Muslimen som vil starte grisefarm vant Kampen om Norge! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) No need to be alone. No need to be alone. It's real love. It's real... Yes it's real love. It's real... *synge sang om scooteren sin* *og om ei jente han er småforelska i* NP: The Beatles - Real Love Endret 7. november 2006 av Datasmurf Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 JEG FIKK DISKEN MIN TIL Å FUNKE FOR FAEN! Hilsen Hylol. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Dette må være kjedeligste dagen på jobben. Jeg har dreiet i 2 - 3 timer, så har jeg sett på en CNC dreiemaskin i 2 timer. Jeg dør. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Woho, jeg slipper fysikk fordi jeg ska væme og fikse tingen til opplegget i morra Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Prosjekt om RAID er slit... heldigvis begynner jeg å få det til nå da. *sigh* Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) to minutter om 1969 og Woodstock til læreren og nå spamming På engelsk. Endret 7. november 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
Axes Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeze omglol rawr.. hrmf... stfu *DANK* i hodet... Jeg er trøtt som juling. Og kje. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Smurfen har bedriftsøkonomi... Regnskapsanalyse er KJEDELIG :| Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg er gla jeg ikke har bedøk, jeg. "Stikk te hælvette, slut, du kan itj tro at du er deilig. Altfor god førr dæ, slut, for æ e frankiebaby" Hallo ludder er gøy ^^ Sapp, SO? Jeg kjeder meg. Ventevente. Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Syk i dag meg. Sitter i senga med laptop, kakemann og sjokomelk Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg er gla jeg ikke har bedøk, jeg. "Stikk te hælvette, slut, du kan itj tro at du er deilig. Altfor god førr dæ, slut, for æ e frankiebaby" Hallo ludder er gøy ^^ Sapp, SO? Jeg kjeder meg. Ventevente. 7236112[/snapback] Hallo Ludder var veldig morsom! På høyde med Sandegramatikk (; Jeg kjeder meg også ganske bra.. Har ikke gjort en eneste ting som har med faget å gjøre enda, og har hatt time i 55 minutter^^ Access er noe dritt! max rastløs! ------------- Som små, små barn Vi säger ingenting Vi säger ingenting ...till varandra Som små, små barn Vi ligger alldeles still Vi ligger alldeles still ...och andas Men när vodkan gjort oss vackra så lovar jag Att rädslan aldrig mer ska bo hos dig och Månen är vårt vittne tusen och en natt Som små, små barn I varandras famn I varandras famn ...så tysta Som små, små barn När vi rör varann När vi rör varann ...så blyga Men när vodkan gjort oss vackra så lovar jag Att tro på dina lögner om du lovar att Tro på mina lögner i tusen och en natt, och en natt Små, små barn Säger ingenting Säger ingenting ...dom skriker .... Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg sto opp 12.30, når jeg skulle vært på skolen 08.15 =/ Ble til at jeg droppet dagen og gjør litt skolearbeid på lappisen og sender det via mail til lærern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg