Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

yay, å bo nærme skolen har sine fordeler! Sitter hjemme nå og koser meg med musikk! Skal straks mekke noe mat. Og så er planen å komme 14 minutter for sent til timen, som tilfeldigvis er access^^,

 

Marley: Hvordan går det med siden din?

edit: trenger du hjelp med enkel php så er jeg her =)

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Marley: Hvordan går det med siden din?

edit: trenger du hjelp med enkel php så er jeg her =)

7235726[/snapback]

Bra. Nå funker alt i alle nettleserne. Nå må jeg bare få inn flashgalleriet og implentere backenden så er jeg ferdig.

7235737[/snapback]

Å implentere en backend kan fort bli mye pes ^^

 

Hva slags funksjoner skal du ha?

Lenke til kommentar
Sjekk ut AJfork, om det fortsatt oppdateres :) Er en modifisert cutenews, men like enkel å bruke :)

7235774[/snapback]

 

Jeg prøvde å få tak i det før, da gikk det ikke. Det går heller ikke nå. :(

 

 

Så må jeg få fjernet den jævla "Content management by CuteNews" greia på bunnen.

7235800[/snapback]

Den fjernes ved å bruke en eldre versjon ihvertfall^^ Eventuelt om du finner en crack av noe slag :p

 

Men en ting. Om du skal ha massevis av nyheter på siden er ikke cutenews så greit, for den lager alt i en enkelt textfil :p Har en side som jeg er med og administrerer som har en news.txt på 150kb nå, og stadig voksende..

Lenke til kommentar
Den fjernes ved å bruke en eldre versjon ihvertfall^^ Eventuelt om du finner en crack av noe slag :p

 

Men en ting. Om du skal ha massevis av nyheter på siden er ikke cutenews så greit, for den lager alt i en enkelt textfil :p Har en side som jeg er med og administrerer som har en news.txt på 150kb nå, og stadig voksende..

7235830[/snapback]

 

CuteNews brukes her til å administrere en liten blogg, og en side med assorterte linker til veven. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...