Niqābninja Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Nå må jeg snart gå. Jeg skal ta dyden til den heite førstissen. Tudelu! 7235705[/snapback] Nå leste jeg "dvden" og fikk masse rare bilder i hodet Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Nå må jeg snart gå. Jeg skal ta dyden til den heite førstissen. Tudelu! 7235705[/snapback] Jaok. PHP er vrient når man ikke kan det. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) yay, å bo nærme skolen har sine fordeler! Sitter hjemme nå og koser meg med musikk! Skal straks mekke noe mat. Og så er planen å komme 14 minutter for sent til timen, som tilfeldigvis er access^^, Marley: Hvordan går det med siden din? edit: trenger du hjelp med enkel php så er jeg her =) Endret 7. november 2006 av clvn Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Nå leste jeg "dvden" og fikk masse rare bilder i hodet 7235712[/snapback] PHP er vrient når man ikke kan det. 7235722[/snapback] Alt er vrient når man ikke kan det. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Marley: Hvordan går det med siden din?edit: trenger du hjelp med enkel php så er jeg her =) 7235726[/snapback] Bra. Nå funker alt i alle nettleserne. Nå må jeg bare få inn flashgalleriet og implentere backenden så er jeg ferdig. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Marley: Hvordan går det med siden din?edit: trenger du hjelp med enkel php så er jeg her =) 7235726[/snapback] Bra. Nå funker alt i alle nettleserne. Nå må jeg bare få inn flashgalleriet og implentere backenden så er jeg ferdig. 7235737[/snapback] Å implentere en backend kan fort bli mye pes ^^ Hva slags funksjoner skal du ha? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Å implentere en backend kan fort bli mye pes ^^ Hva slags funksjoner skal du ha? 7235747[/snapback] CuteNews gjør saken lett. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Å implentere en backend kan fort bli mye pes ^^ Hva slags funksjoner skal du ha? 7235747[/snapback] CuteNews gjør saken lett. 7235760[/snapback] Sjekk ut AJfork, om det fortsatt oppdateres Er en modifisert cutenews, men like enkel å bruke Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Nååh, hvor har Juliess tatt vegen ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Pene regnværet Litt storm og sånn. Bare kos =) Smurfen er i storform og fant ei søt, lita jente fra Finnmark i klassen til lillesøstra si, som er klisslik en annen venninne han har. Ingenting som å spise et halvt brød til brunch Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Sjekk ut AJfork, om det fortsatt oppdateres Er en modifisert cutenews, men like enkel å bruke 7235774[/snapback] Jeg prøvde å få tak i det før, da gikk det ikke. Det går heller ikke nå. Så må jeg få fjernet den jævla "Content management by CuteNews" greia på bunnen. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Nååh, hvor har Juliess tatt vegen ? 7235781[/snapback] Fatima? Hun kan ikke så mye om Php og andre sånne ting, så hun gikk for å be. Godt noen savner meg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Sjekk ut AJfork, om det fortsatt oppdateres Er en modifisert cutenews, men like enkel å bruke 7235774[/snapback] Jeg prøvde å få tak i det før, da gikk det ikke. Det går heller ikke nå. Så må jeg få fjernet den jævla "Content management by CuteNews" greia på bunnen. 7235800[/snapback] Den fjernes ved å bruke en eldre versjon ihvertfall^^ Eventuelt om du finner en crack av noe slag Men en ting. Om du skal ha massevis av nyheter på siden er ikke cutenews så greit, for den lager alt i en enkelt textfil Har en side som jeg er med og administrerer som har en news.txt på 150kb nå, og stadig voksende.. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Morning fuckers. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Haha, jeg ler nesten så jeg tisser på meg av denne hallingkast-dansingen :!: Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Haha, jeg ler nesten så jeg tisser på meg av denne hallingkast-dansingen :!: 7235863[/snapback] Wetsex ? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Haha, jeg ler nesten så jeg tisser på meg av denne hallingkast-dansingen :!: 7235863[/snapback] Eneste hallingkastdansen som har fått meg til å le, var den Stratos-reklamen og den gangen Zahid Ali dansa. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Haha, jeg ler nesten så jeg tisser på meg av denne hallingkast-dansingen :!:7235863[/snapback] Wetsex ? 7235873[/snapback] what ever makes you sleep at night Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Den fjernes ved å bruke en eldre versjon ihvertfall^^ Eventuelt om du finner en crack av noe slag Men en ting. Om du skal ha massevis av nyheter på siden er ikke cutenews så greit, for den lager alt i en enkelt textfil Har en side som jeg er med og administrerer som har en news.txt på 150kb nå, og stadig voksende.. 7235830[/snapback] CuteNews brukes her til å administrere en liten blogg, og en side med assorterte linker til veven. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg vil på huskonsert... Resten av skolen er i vei, men vi får ikke lov... teite lærere :| Og så vil jeg møte 3-4 søte jenter der også. But no. Kan noen si meg hva et gelelys er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg