Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bazukh har ingen mening om telefonselgere, men blir bare irritert at de ringer minst 10 ganger per dag. Har hendt at venner tar opp og sier at jeg er døv, og ber dem å ikke ringe tilbake.. Hjelper det? Nei! De sier bare "Hvis han er liksom døv, hvorfor tar han telefon da?" nytter det å svare tilbake med "Jeg tar telefon for ham, jeg er en venn av ham".. Klarer telefonselgere å forstå? Nei

Lenke til kommentar
Spytt oss i trynet.  :)

7234101[/snapback]

Lettere å bare legge på (;

 

7234111[/snapback]

Jepp, er en grunn te at jeg slutta forrige gang. Fucka med hue mitt.

 

7234112[/snapback]

Jeg er som sagt en av de snille, og i og med at det ikke er en knapp som heter "døv", så setter jeg opp de som avdøde, for da får de ikke flere telefoner :)

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Ingen av de, Sony Ericsson-telefoner blir ødelagt av ingenting og "henger" ofte.

7234094[/snapback]

Hva babler du om? Min T610 funker ennå fint etter tre år, ingen problemer i det hele tatt.

7234118[/snapback]

Da jeg leverte min på reparasjon for andre gang sa de at dette var en vanlig reklamasjon og at han hadde null problem med å innrømme at mobilen var crap. :)

Lenke til kommentar
Min T610 funker ennå fint etter tre år, ingen problemer i det hele tatt.

7234118[/snapback]

Min funka også fett, helt jeg jeg sølte en dram over den. Da stoppa joysticken å funke. Jeg ville egentlig kjøpe samme telefon en gang til, men det gikk ikke. Hadde vel min i 3 år også før jeg bytta den ut.

Lenke til kommentar
snip

7234098[/snapback]

 

Ja, folk som skal henge ut mennesker fordi dem gjør det dem blir betalt for er heslig, spesielt når det er noe så harmløst som en telefonselger.

 

Jeg misliker innpåslitne telefonselgere, men de som er høflige sier jeg pent nei til dem og så hade før jeg legger på.

 

Men kommer det en jævel som dette her og maser på meg, da legger jeg på med en gang.

Lenke til kommentar
Det kan jo kanskje være noe. Får google det litt opp. Tenkte litt på sjukepleier, men jeg takler ikke gamle mennesker, og da gikk det i vasken.

7234092[/snapback]

 

Unnskyld, men er det noe du takler?

 

Du kan ikke bli ambulansesjåfør, du skal være i god fysisk form for det, da det medfører tunge og til dels vanskelige løft.

Lenke til kommentar
Da jeg leverte min på reparasjon for andre gang sa de at dette var en vanlig reklamasjon og at han hadde null problem med å innrømme at mobilen var crap.  :)

7234121[/snapback]

Pffft, det er fordi "alle" er noen uforsiktige tullingen med for mye penger og for masse vann akkurat der telefonen lander når de mister den.

Lenke til kommentar
Du kan ikke bli ambulansesjåfør, du skal være i god fysisk form for det, da det medfører tunge og til dels vanskelige løft.

7234134[/snapback]

Ærsj. Det tenkte jeg ikke på.

 

Ja, jeg er et ubrukelig menneske. Jeg får kjøre pizza for peppes resten av livet. Får sikkert skaffa jobb der.

Lenke til kommentar
Du kan ikke bli ambulansesjåfør, du skal være i god fysisk form for det, da det medfører tunge og til dels vanskelige løft.

7234134[/snapback]

Ærsj. Det tenkte jeg ikke på.

 

Ja, jeg er et ubrukelig menneske. Jeg får kjøre pizza for peppes resten av livet. Får sikkert skaffa jobb der.

7234143[/snapback]

Du kan jobbe nattskift på et lager eller noe.

 

Sjefen min gjorde det når han var ung, han tjente 480 000 i året..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...