Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Jeg er god i relgion, men jeg har bare null interesse for det. Vil jo ha noe som det er mulig å få jobb innen når jeg er ferdig.

7234001[/snapback]

Tror ikke Islam og høyballene rundt det stopper opp med det første akkurat ;)

 

Du må jo først og fremst finne ut om du vil jobbe med mennesker og gå litt innover i deg selv og finne ut hva som setter fyr på flammen i deg. Alle har jo noe de interesserer seg litt ekstra for.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har forslag til hva jeg bør studere? Får kanskje free ride og tenkte det er greit å prøve ut.

7233984[/snapback]

Du kan bli ambulansesjåfør? :w00t:

 

--------------------

 

Jeg skulle ønske det gikk opp for folk at telefonselgere er mennesker de óg.

Og at man ikke snakker til fremmede mennesker som ringer deg og prøver gi deg et bra tilbud på den måten. Jeg skjønner ikke hvor folk tar det fra.

Drittmennesker. Og husk; Vi har fullt navn og adresse på dere alle! :ph34r:

 

 

Nå skal jeg legge meg :)

Natta.

Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut at jeg ikke skal gå psykologi, fordi jeg engasjerer meg og brenner for det altfor mye og vet at det vil sluke meg helt og at jeg ikke har psyken til det, så det blir juss på meg har jeg funnet ut etter utallige karriere- og personlighetstester; jeg er altfor forstyrret selv til å kunne jobbe med andre menneskers problemer.

 

Ellers skal jeg kanskje få jobbe litt som badevakt snart, kanskje på Tøyenbadet bare for å prøve meg. :D

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Telefonselgere vet hva de går til, og telefonselgere gir telefonselgere dårlig rykte, med agressive salgsteknikker som baserer seg på rent press.

 

"Da setter jeg deg opp på det da?"

7234060[/snapback]

 

Nå er vi reservert mot alle telefonselgere, men før vi ble det husker jeg at jeg likte dem heller dårlig.

 

Det er da de innpåslitne som er hatobjektet.

Lenke til kommentar

Telefonselgere sucks. De ringer alltid på feil tidspunkt og prøver å prakke på deg noe dritt du ikke vil ha.

 

Men jeg slenger ikke dritt til de uansett, pleier bare å stoppe dem å si nei takk å så legge på. Men hvis de er skikkelig pågående å ikke lar dem avbryte dem for å si nei takk. Da blir jeg irritert å sier no dritt til de så de holder kjeft også sier jeg hade.

Lenke til kommentar
Du kan bli ambulansesjåfør? :w00t:

7234042[/snapback]

Det kan jo kanskje være noe. Får google det litt opp. Tenkte litt på sjukepleier, men jeg takler ikke gamle mennesker, og da gikk det i vasken.

 

Virker sannsynlig, hvis man er glad i fisken sin, men... det virker selvfølgelig mer naturlig med en katt, hund eller lignende.

En fisk, faktisk.

7234049[/snapback]

Kattungene min døde også, men det orker jeg ikke tenke på engang. Begynner bare å grine... :blush:

 

Jeg har funnet ut at jeg ikke skal gå psykologi, fordi jeg engasjerer meg og brenner for det altfor mye og vet at det vil sluke meg helt og at jeg ikke har psyken til det, så det blir juss på meg har jeg funnet ut etter utallige karriere- og personlighetstester; jeg er altfor forstyrret selv til å kunne jobbe med andre menneskers problemer.

7234050[/snapback]

Du kan jo begynne forsiktig med meg og se om du takler det? :p

Lenke til kommentar
bazuk jobber du som telefonselger?

7234047[/snapback]

Jeg jobba som det i seks mnd, og på grunn av pengenød og mangel på anna arbeid begynte jeg igjen i dag.

 

Telefonselgere vet hva de går til, og telefonselgere gir telefonselgere dårlig rykte, med agressive salgsteknikker som baserer seg på rent press.

 

"Da setter jeg deg opp på det da?"

7234060[/snapback]

Jeg har ikke aggressiv salgstekninkk, og jeg har aldri brukt den setningen.

 

Jeg er sannsynligvis den snilleste telefonselgeren som finnes, og allikevel skal sprø damer beskylde meg for å værra tøsa te mannen deres og sprø menn beskylde meg for å ødelegge ekteskapet deres?

Nei, et sted går grensa.

 

Hadde jeg ikke gitt meg, hadde det vært greit. Tingen er at jeg spør bare om hvorfor de velger å avslå så fort, for så å komme med argumenter som slår deres.

Jeg selger også som regel bra produkter, og ser ofte ingen grunn til å avslå, menmen.

 

Og når ekle damer kjefter på meg i en halvtime fordi hu mente jeg var uhøflig da det var HU som kalte MEG en idiot. GAH. Man prater da ikke sånn til fremmede folk, for faen?

Det går an å si "Takk, men nei takk. Hadet bra og ha en fortsatt fin dag" i steden.

 

Møkkamennesker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...