Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har skikkelig noia for å spise matpakke på jobb/skole. Går bra hvis jeg kjøper maten der, men ikke hvis jeg har den med meg hjemmefra  :blush:

7233593[/snapback]

Enig, jeg har kjempeproblemer med å spise foran folk, så det er ofte jeg bare drikker te i lunsjen fordi det er såpass mange som har lunsj samtidig med meg. Og ofte blir jeg så kvalm av å se de som trykker i seg McDonalds-mat klokken 12, så jeg mister all lysten på mat.

Lenke til kommentar
Enig, jeg har kjempeproblemer med å spise foran folk, så det er ofte jeg bare drikker te i lunsjen fordi det er såpass mange som har lunsj samtidig med meg. Og ofte blir jeg så kvalm av å se de som trykker i seg McDonalds-mat klokken 12, så jeg mister all lysten på mat.

7233631[/snapback]

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig, for det funker fett å ete alle andre steder og sammen med hvemsomhelst, bare ikke på skole/jobb.

 

----------

 

Fikk vite idag at jeg har rett til å få et-tre år på høyskole full dekket (altså null studielån annet enn det jeg har fra før av). Hadde jeg bare hatt konsentrasjon og noe å studere. :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg har fått en ide jeg. Jeg har snart lappen, men har ikke bil. Så jeg driver å sparer opp til en bil nå.

 

Men jeg tenkte at jeg skulle kjøpe meg en skikkelig billig og antagligvis dårlig bil til en rundt 3000 kr, som jeg kan vrake for 1500 når den er død.

 

Men den må jo være kjørbar :p noen som har gjort noe lignende?

Lenke til kommentar

*gjespe og hoste og harke og så videre*

 

Snart burde det være sengetid for datainteresserte gutter i alt for store klær (definisjon på datasmurf).

Sov jo bare 2-3 timer i morges.

Men alltid så mye å gjøre.

SO5, knipse bilder til RPP, sløve med film, lese Warcraft-bøker, IRCe, lene seg bakover og glo i taket osv...

Makan altså.

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg glemte minidagboken min på bussen. Håper ikke jeg skrev navnet mitt i den, for der står det mye som ikke er beregnet for sarte sjeler. Jeg blir flinkere og flinkere til å brette ut om livet mitt til alle og enhver, og denne gangen prøvde jeg ikke engang.  :roll:

7233691[/snapback]

Pwnt. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg glemte minidagboken min på bussen. Håper ikke jeg skrev navnet mitt i den, for der står det mye som ikke er beregnet for sarte sjeler. Jeg blir flinkere og flinkere til å brette ut om livet mitt til alle og enhver, og denne gangen prøvde jeg ikke engang.  :roll:

7233691[/snapback]

Hva sto det?

 

Brett ut litt til oss også ;)

Lenke til kommentar
Bonjour tout le monde. Comment ca va? Je m'appelle Andreas, et je suis un geek norwegien, et www.diskusjon.no est mon drogue. Je suis accro!

Sinon, je vais en France ce mercredi! J'arrive à La Rochelle à cinq heures vingt. Je vais revoir mes amis pour la première fois depuis la fin du mois de mai! Ca va vraiment faire du bien!

 

:green:

7233275[/snapback]

God dag alle sammen. Har dere det bra? Jeg heter Andreas, jeg er en norsk nerd, og www.disksjon.no er mitt domene(?). Jeg er (?)!

Hvis ikke, går jeg på fransk på onsdag! Jeg ankommer med den (?) klokken 5:20. Jeg vil revurdere vennene mine for første gang siden slutten av mai. Det vil gjøre godt.

 

Hva faen? :lol:

7233412[/snapback]

diskusjon.no er mitt dop, jeg er avhengig.

Jeg drar til Frankrike på onsdag, jeg ankommer klokken ti på halv seks (ettermiddagen, forøvrig), og jeg kommer til å se vennene mine igjen for første gang siden slutten av mai. Det blir deilig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...