Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bonjour tout le monde. Comment ca va? Je m'appelle Andreas, et je suis un geek norwegien, et www.diskusjon.no est mon drogue. Je suis accro!

Sinon, je vais en France ce mercredi! J'arrive à La Rochelle à cinq heures vingt. Je vais revoir mes amis pour la première fois depuis la fin du mois de mai! Ca va vraiment faire du bien!

:green:

7233275[/snapback]

God dag alle sammen. Har dere det bra? Jeg heter Andreas, jeg er en norsk nerd, og www.disksjon.no er mitt domene(?). Jeg er (?)!

Hvis ikke, går jeg på fransk på onsdag! Jeg ankommer med den (?) klokken 5:20. Jeg vil revurdere vennene mine for første gang siden slutten av mai. Det vil gjøre godt.

Hva faen? :lol:

Lenke til kommentar
jeg kan russisk...slå den ^^

7233336[/snapback]

Jeg kan ameriansk, engelsk, svensk, dansk, finsk og belgisk tegnspråk.. Slå den!

7233389[/snapback]

Det er urettferdig da. Tegnspråk får man ikke muntligkarakter i.

Jeg kan litt tysk, og snakker flytende engelsk og flytende norsk.

(4 i tysk, 6 i engelsk og 5 i norsk).

Lenke til kommentar
jeg kan russisk...slå den ^^

7233336[/snapback]

Jeg kan ameriansk, engelsk, svensk, dansk, finsk og belgisk tegnspråk.. Slå den!

7233389[/snapback]

Det er juks. Det er likt overalt.

Det er som å kunne Esperanto.

7233397[/snapback]

Skal jeg le eller gråte? Nei det er ikke likt overalt.. Vi snakker forskjellige, jeg har reist en del og truffet en del døve.. Derfor :)

Stonemeister tøyser du? Jeg har tegnspråk som fag på skolen

Endret av Fox
Lenke til kommentar
God dag alle sammen. Har dere det bra? Jeg heter Andreas, jeg er en norsk nerd, og www.disksjon.no er mitt domene(?). Jeg er (?)!

Hvis ikke, går jeg på fransk på onsdag! Jeg ankommer med den (?) klokken 5:20. Jeg vil revurdere vennene mine for første gang siden slutten av mai. Det vil gjøre godt.

Hva faen? :lol:

7233412[/snapback]

Tror drogue kan være narkotikum eller dop?

Bare satser.

*fingrer krysses*

Argh Ich hater the quoting.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...