Luchy Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 ok^^ 7232339[/snapback] Må si det var litt dårlig kvalitet på bildet, men her har du det i rett størelse Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 ok^^ 7232339[/snapback] Må si det var litt dårlig kvalitet på bildet, men her har du det i rett størelse 7232357[/snapback] hehe, jeg fiksa på den sjøl først men jeg fikk den ikke liten nok Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 hvis du har den orginale bilde så kan jeg fort fikse det i bedre kvalitet PS: Vi tar dette videre i Avatartråden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0entry7232366 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hvis du blir med da? *vinke* 7232267[/snapback] Nei takk 7232291[/snapback] Thats a slap in the face 7232334[/snapback] Thats the hardest Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Kenny, kan denne være brukbar? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Kenny, kan denne være brukbar? 7232392[/snapback] virker som vi har ganske lik smak solid dener rå bra Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Solid ja.. men fikk hvit bakgrunn vekk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 b-real, ble kvæfjordkaken ja.Her i huset går den under navnet Drømmen, og det er jaggu meg sant! Jeg elsker den, men foretrekker den uten mandler. Tror jeg spiste en hel sånn stor kake alene en gang 7232335[/snapback] Kjært barn har mange navn Får ta meg en tur til ho mor å få sett om jeg ikke kan komme meg på en oppfeitningskur ellerno ^^ Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Marauder Staining the soil, midst of stillness Beloved fraternity to an end Red eyes probe the scene All the same Stilted for the beholder Depravity from the core Handcarved death in stoneladen aisles I hide the scars from my past Yet they sense my (mute) dirge This is when it all falls apart White hands grasping for straws Sly smile, poisoned glare behind Undisguised manmade nova Mute cry, don't dare to tread Searing beams tracking you down Adoring what never has been Some will bring with them all they have seen Searching my way to perplexion The gleam of her eyes In that moment she knew Thought I could not leave this place On this imminent day As I've reached the final dawn To what's gone astray What would they care if I did stay No-one would know What would they care if I did stay No-one should know Thought I could not leave this place On this imminent day As I've reached the final dawn To what's gone astray What would they care if I did stay No-one would know What would they care if I did stay No-one should know Still brooding, soothing calm That rigid, twisted face Blank godhead, tear my name Lost virtue, frantic lust Sly smile, poisoned glare behind Undisguised manmade nova Mute cry, don't dare to tread Searing beams tracking you down Adoring what never has been Some will bring with them all they have seen Searching my way to perplexion In crumbling faith I saw her Bearing her pain in the wilderness The gleam of her eyes In that moment she knew Jeg skulle ønske man kunne skrive slik *sukk* Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ai! Da kom favorittlåta på. Sweet - Fox on the Run *skru opp volumet og plage de andre romkameratene* Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ai! Da kom favorittlåta på. Sweet - Fox on the Run *skru opp volumet og plage de andre romkameratene* 7232492[/snapback] Den sanger er kos men jeg tror ikke jeg har den på dataen for tiden Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 BRAT CAMP! 7232476[/snapback] I think I saw a tumbleweed Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 SO er kjedelig. Jeg er glad jeg har Demille på msn. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 For de av dere som husker Liv Kristin fra bloggen min, så overnatter jeg hos henne fra i morgen til onsdag. woot Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ai! Da kom favorittlåta på. Sweet - Fox on the Run *skru opp volumet og plage de andre romkameratene* 7232492[/snapback] Den sanger er kos men jeg tror ikke jeg har den på dataen for tiden 7232512[/snapback] Lyst på den? MSN adressen min er å finne i profilen. Har lastet ned mange klassikere og leter fortsatt etter flere. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 SO er kjedelig. Jeg er glad jeg har Demille på msn. 7232540[/snapback] Se på Brat Camp, hårsveisen til den ene drittungen er priceless. Man ser at han ikke trives så godt på jorda. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 SO er kjedelig. Jeg er glad jeg har Demille på msn. 7232540[/snapback] More wanking, less spamming? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 More wanking, less spamming? 7232567[/snapback] Ja. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg snakker med ei 13 år gammel jente på msn =\ Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 seee... fiiiiine tøflene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg