Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

"Godt møde, spammer"

"God aften, ven"

"Spammeren har hastverk, hvor skal han hen?"

"Til spamfest"

"Ja så, litt skralt jeg ser, med forlov, du heder vel ikke Bundy?"

"Jo, Bundy Gynt, som de sier"

"Det kaller jeg hell, det er netopp Bundy jeg skal hente i kveld"

 

 

Et utdrag fra Peer Gynt.

Endret av Marley
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei spar meg. Hater sånt. Julen er jo bare bullshit uansett.

 

Kommer sikkert til å se et par ganger på noe julekalender, men ikke noen av de sukkersøte fæle som "jul i skomakergata" eller de demente nissene.. De med de blå luene. Har hørt Zahid ali skal være med i en som heter "jul på tøyen" eller noe.

7231830[/snapback]

Du dreper alt av julestemning. Julen er hva man gjør den til ;) Vær så negativ du bare gidder for min del, men det hjelper ikke å sitte inne og syte.

Lenke til kommentar

Oki, nå er det på tide å ta en opprydding til her folks.

 

 

Jeg vil ha en slutt, en total slutt på at man går rundt å kaller hverandre ting her på dette forumet. Det skaper bare dårlig stemning og det har intet god for seg.

Uansett om man kjenner vedkommende og du vet at det er uskyldig morro så gir det en effekt som sier at man kan si hva som helst til hverandre her på forumet.

Det dere slutte med. Vi kan ikke ha det slik at man går rundt å kaller hverandre idioter, sopere, tapere og lignende.

 

Hold dere høflig og har dere ikke noe positivt å si om vedkommende så hold heller kjeft og la være å prate.

Lenke til kommentar
Oki, nå er det på tide å ta en opprydding til her folks.

 

 

Jeg vil ha en slutt, en total slutt på at man går rundt å kaller hverandre ting her på dette forumet. Det skaper bare dårlig stemning og det har intet god for seg.

Uansett om man kjenner vedkommende og du vet at det er uskyldig morro så gir det en effekt som sier at man kan si hva som helst til hverandre her på forumet.

Det dere slutte med. Vi kan ikke ha det slik at man går rundt å kaller hverandre idioter, sopere, tapere og lignende.

 

Hold dere høflig og har dere ikke noe positivt å si om vedkommende så hold heller kjeft og la være å prate.

7232034[/snapback]

..er SO-horer fortsatt lov? :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...