Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Demille og Aidskake:

 

Praktisk talt første gang jeg treffer henne, har møtt henne én gang før, og det var kun nok til to klemmer og noen få ord. På lørdag ble det en og en halv time i byen. :)

 

Hun heter Idunn, er 13 år(veldig moden for alderen. Jeg er 15, så det er ikke noe barnerov :p ) og veldig søt. :wee:

 

Simpsons. See ya.

Lenke til kommentar
@Demille og Aidskake:

 

Praktisk talt første gang jeg treffer henne, har møtt henne én gang før, og det var kun nok til to klemmer og noen få ord. På lørdag ble det en og en halv time i byen. :)

 

Hun heter Idunn, er 13 år(veldig moden for alderen. Jeg er 15, så det er ikke noe barnerov :p ) og veldig søt. :wee:

 

Simpsons. See ya.

7230619[/snapback]

 

Hun har ikke sengelappen, fyfy!

Lenke til kommentar
@Demille og Aidskake:

 

Praktisk talt første gang jeg treffer henne, har møtt henne én gang før, og det var kun nok til to klemmer og noen få ord. På lørdag ble det en og en halv time i byen. :)

 

Hun heter Idunn, er 13 år(veldig moden for alderen. Jeg er 15, så det er ikke noe barnerov :p ) og veldig søt. :wee:

 

Simpsons. See ya.

7230619[/snapback]

søtt :love:

 

..vær snill =)

Lenke til kommentar

teite imperialisme og parlamentarisme som har forsvunnet fra bøkene mine :|

 

Hvilke reformer gjennomførte regjeringen Sverdrup i 1880-årene, hvorfor ble det opprettet faglige interesseorganisasjoner i 1880- og 1890-årene, og hvilke krav stod i fokus i Det forende norske Arbeiderpartis første program?

 

*dritt*

 

*prøve å lese*

Lenke til kommentar
Det gir meg ikke mindre rett til å minne andre folk på reglene?

7230109[/snapback]

Så lenge det gjøres med måte ja. Men går man rundt å gjøre dette gang på gang så må man nesten sette ned foten å be oss mod gjøre jobben som vi har her :)

7230120[/snapback]

Men dere gjør faen meg ikke jobben en gang.:hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...