Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Eyh, Luchy-poochy. Hvorfor står jeg ikke oppført på medlemslista til Spam Rats? Har tilbudt meg å være gitarist og trommis, og sågar skrevet to låter til dere, så dere burde i det minste føre meg opp som låtskriver. :p

7230189[/snapback]

Vi skal vel få fikset en plass til deg å. Siden vi har en ledig plass som trommis så kan jeg godt skrive deg opp der :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eyh, Luchy-poochy. Hvorfor står jeg ikke oppført på medlemslista til Spam Rats? Har tilbudt meg å være gitarist og trommis, og sågar skrevet to låter til dere, så dere burde i det minste føre meg opp som låtskriver. :p

7230189[/snapback]

Vi skal vel få fikset en plass til deg å. Siden vi har en ledig plass som trommis så kan jeg godt skrive deg opp der :)

7230200[/snapback]

Trommeslager/låtskriver, takk. :)

Snart skal Medeli DD-602(elektronisk trommesett for dere n00bs) i hus også. :wee:

Lenke til kommentar
Vi skal vel få fikset en plass til deg å. Siden vi har en ledig plass som trommis så kan jeg godt skrive deg opp der :)

7230200[/snapback]

Jeg ble aldri noenting som helst. :( Jeg som kulest her inne og sånt.

7230212[/snapback]

Har du ingen drømmer? Drømmer blir virkelige. Det har jeg fått fortalt av en som fikk drømmen oppfyllt.

Lenke til kommentar
Vi skal vel få fikset en plass til deg å. Siden vi har en ledig plass som trommis så kan jeg godt skrive deg opp der :)

7230200[/snapback]

Jeg ble aldri noenting som helst. :( Jeg som kulest her inne og sånt.

7230212[/snapback]

Hvordan kunne jeg glemme deg mushi? :cry:

Vi må først finne ut hva du vil være :)

Lenke til kommentar
Jeg ble aldri noenting som helst. :( Jeg som kulest her inne og sånt.

7230212[/snapback]

Lær deg ordentlig gitarspill, så kan du være den første norske kvinnelige gitaristen som kan spille litt ordentlig riff, og ikke bare sånne billige riff alle vil hun skal spille fordi hun er jente.

Lenke til kommentar
Jeg har feber og er dedd i desa  :(

7230158[/snapback]

Dakar liten da. Jeg tror jeg brygger på en fin forkjølelse selv jeg. Har kjent det i flere dager nå at det ligger noe som gjør seg klar og bare venter på å angripe meg :(

7230191[/snapback]

Jeg er snart frisk nå :) Har vært sjuk siden onsdag

7230194[/snapback]

 

Var sjuk i hele går og i dag.

Husker ikke noe av gårdagen, for lå bare å sov da, våkna midt på natta though

Lenke til kommentar
Lær deg ordentlig gitarspill, så kan du være den første norske kvinnelige gitaristen som kan spille litt ordentlig riff, og ikke bare sånne billige riff alle vil hun skal spille fordi hun er jente.

7230239[/snapback]

Jeg kan plystre sånn at det skjærer noe helt jævlig i øra? Er det tøft nok?

Lenke til kommentar
Lær deg ordentlig gitarspill, så kan du være den første norske kvinnelige gitaristen som kan spille litt ordentlig riff, og ikke bare sånne billige riff alle vil hun skal spille fordi hun er jente.

7230239[/snapback]

Jeg kan plystre sånn at det skjærer noe helt jævlig i øra? Er det tøft nok?

7230277[/snapback]

Gjør det i en mikrofon med dobbel overdrive og distortion, så snakker vi solospilleren vår. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...