Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=87...6&pos=6&tot=220

 

Gratis komfyr

 

45 cm bred godt fungerende Elram komfyr med 3 kokeplater gis bort

7229956[/snapback]

Jo, men jeg har ikke råd til å frakte noe slikt fra oslo og helt til vesterålen. Det er et stykke derifra skal jeg love deg. Det som er problemet. Bor man ikke rundt gryta så blir det straks kjølig...
Jeg har gått arbeidsledig og sjukemeldt om hverandre i nesten to år nå, og får inn akkurat den minste satsen i året. Jeg er fattig og har vært det lenge. Forandrer seg snart heldigvis :) Lei av å sulte.

7229959[/snapback]

Velkommen i klubben. Dog, jeg tjener tross alt penger og slikt, jobber daglig osv..men har opparbeidet meg alt og alt for mye gjeld så alt jeg har så og si går til nedbetaling av gjeld..
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lightningwolf: Hvis du gidder å starte ny char, så ok kanskje. Liksom kjedelig å kun holde kontakten via chatten. Så blir det litt lagg på pc'n min noen ganger, men det er den eneste som virker akkurat nå.

Laptop:

HP Pavilion ze2000 (høres rått ut, men)

OS: Windows XP Pro SP2 (som jeg heller ikke har betalt for)

Skjerm: 15" 1024x768

AMD Turion 64 1800+

Skjermkort: ATI Radeon Xpress 200m (tror jeg) 128MB

Lydannlegg: 2 1" høyttalere som jeg så vidt kan skjenne vibrasjoner fra hvis jeg skrur alt av bass på fullt. Bra lyd hvis man ikke skal spille altfor høyt.

 

b-real: Hvem er det bilde av i avataren din? Er det deg på ferie i Irak? :p

Lenke til kommentar
Velkommen i klubben. Dog, jeg tjener tross alt penger og slikt, jobber daglig osv..men har opparbeidet meg alt og alt for mye gjeld så alt jeg har så og si går til nedbetaling av gjeld..

7229969[/snapback]

Forbrukslån er djevelens makkverk. Betaler 2700 på det i mnd. Er over 1/4 av hva jeg får i mnd :roll:

Lenke til kommentar
Forbrukslån er djevelens makkverk. Betaler 2700 på det i mnd. Er over 1/4 av hva jeg får i mnd  :roll:

7229993[/snapback]

I know. Har et selv som jeg betaler på. Makan til møkkdeal altså.

 

Et råd til alle dere unge: IKKE ta opp lån i ung alder!

 

LITT MER POSITIV DA!

7229998[/snapback]

OG SÅ TRENGER DU IKKE OM Å ROPE.
Lenke til kommentar
Jeg er glad jeg/mamma og pappa har spart opp en del penger til meg. :)

7230018[/snapback]

Vel, ting kan forrandre seg ganske fort i dette livet. Og det man tror at man har spart opp kan en vakker dag være borte på null komma niks.
Det gjelder ikke alle ;)

7230021[/snapback]

Selvsagt, det gjelder ikke alle, men hvis du klarer deg uten å ta opp lån så gjør det, for guds skyld. Det er så kipt å sitte slik som man gjør nå der man så og si ikke har noen friheter i det hele tatt fordi alt går til regninger og gjeld.
Lenke til kommentar
Det gjelder ikke alle ;)

7230021[/snapback]

Selvsagt, det gjelder ikke alle, men hvis du klarer deg uten å ta opp lån så gjør det, for guds skyld. Det er så kipt å sitte slik som man gjør nå der man så og si ikke har noen friheter i det hele tatt fordi alt går til regninger og gjeld.

7230042[/snapback]

Jepp helt enig der. Men jeg selv skal ta lån rundt 20-års alderen for å ta laser på øyene mine. Dette gjør jeg for å spare penger. Skal man opp i større lån så bør du ha full kontroll på sine inntekter

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Fordi jeg har spart opp bursdagsgaver og julegaver.

 

Og mamma og pappa har satt inn litt penger i ny og ne. :)

7230051[/snapback]

Jaok, da tok jeg den. :p

 

 

@Mushi: Bortskjemt drittunge? Hva om han er en bortskjemt gullunge? :p

 

EDIT: Happy nå, B-real? Håper det der funka, for jeg suger i å fikse quoter. :no:

Endret av Hippie-Erlend
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...