b-real Skrevet 6. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Jeg har faktisk Enghav feskegrateng. Noe sier meg at jeg kommer til å hive den. Den ser vond ut t.o.m. på pakka. 7229770[/snapback] Skal du kjøpe ferdiglaget fiskegrateng så er det findus sin grateng som gjelder og bare findus <3 Mr. Oizo Ok, jeg må inrømme det, den er fengende. 7229792[/snapback] Gammel klassiker. Husker når den der gikk å dundret på radioen...tror det var ungdomskolen elns. Hadde det ikke vært for musikkvideoen så hadde den sangen aldri blitt husket. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Mr. Oizo Ok, jeg må inrømme det, den er fengende. 7229792[/snapback] Jeg spilte den i bilen engang. Jeg hadde pipelyd i øra i to dager etterpå og var mørbanka i ryggen 7229806[/snapback] Hahaha, syns jeg ser det. Må ha i meg noe mat, droppet jobb idag, døgnrytmen er helt ødelagt. =\ Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Du spiller på? 7227007[/snapback] I helga starta jeg en Undead Rouge (lvl3) på Burning Legion. På Balnazzar har jeg en Night Elf Priest (lvl9). På Bronzebeard har jeg en Orc Hunter (lvl7). På Arathor har jeg en Night Elf Druid (lvl12) og på Emeriss har jeg en Human Rouge (lvl8 tror jeg) og en Night Elf Druid (lvl7). Spiller ikke så mye wow. Idiotsikkeride har lånt accounten min, så er det nok ikke lenge til måneden min har gått ut. Kjedelig å game og måtte lvl'e når jeg ikke har noen å lvl'e og game sammen med, fordi nesten alle er i lvl 40-60. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Skal du kjøpe ferdiglaget fiskegrateng så er det findus sin grateng som gjelder og bare findus <3 7229812[/snapback] Jeg fikk den av fatter. Jeg vil si 100% sikkert at den var enten på tilbud på rema eller fra lidl. Tror jeg spiser M nå jeg. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Skal du kjøpe ferdiglaget fiskegrateng så er det findus sin grateng som gjelder og bare findus <3 7229812[/snapback] Jeg fikk den av fatter. Jeg vil si 100% sikkert at den var enten på tilbud på rema eller fra lidl. 7229832[/snapback] Quote of the day! Lenke til kommentar
Axes Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Du spiller på? 7227007[/snapback] Och Mich Mac. 7229825[/snapback] Samme for meg og det. Ikke ha så mange char's, spill heller kunn på en. Så når du har kommet til 60, så starter du opp en ny en. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 usj, blir kvalm bare av å tenke på den fiskegratengen du beskriver der mushi Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 usj, blir kvalm bare av å tenke på den fiskegratengen du beskriver der mushi 7229871[/snapback] Det er derfor jeg spiser M til middag idag Tror jeg har cola også, men det vil bli litt overkill, og typen vil ikke bli så happy Lenke til kommentar
Axes Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 usj, blir kvalm bare av å tenke på den fiskegratengen du beskriver der mushi 7229871[/snapback] Jeg blir fristet, tror faktisk jeg stikker ned å kjøper meg litt fiskegrateng. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Jeg spiste så sykt mye fiskegrateng i den forrige kåken jeg bodde i. Livet er så utrolig kipt uten komfyr. Dere har ikke anelse folk...man er så jævlig fortapt med mindre man har en komfyr tilgjengelig å kan lage seg mat. Ta en tur rundt i en mattbutikk. Hvor mye er det ikke der som man trenger en komfyr for å lage ting med? jo...så og si ALT! Tror jeg skal ønske meg en komfyr i julegave jeg.. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Ah det nærmer seg desember og alle mine 20% warn forsvinner med jula. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Jeg bodde i et halvt år uten komfyr jeg. Tror ikke jeg spiste middag mer enn en-to ganger i uka, og det var hos andre mennesker. B-real: http://finn.no/finn/bap/free/result?TYPE=2...WT.svl=leftmenu Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Du spiller på? 7227007[/snapback] I helga starta jeg en Undead Rouge (lvl3) på Burning Legion. På Balnazzar har jeg en Night Elf Priest (lvl9). På Bronzebeard har jeg en Orc Hunter (lvl7). På Arathor har jeg en Night Elf Druid (lvl12) og på Emeriss har jeg en Human Rouge (lvl8 tror jeg) og en Night Elf Druid (lvl7). Spiller ikke så mye wow. Idiotsikkeride har lånt accounten min, så er det nok ikke lenge til måneden min har gått ut. Kjedelig å game og måtte lvl'e når jeg ikke har noen å lvl'e og game sammen med, fordi nesten alle er i lvl 40-60. 7229825[/snapback] Join meg på frostwhisper. Jeg er sant nok lvl 48 men jeg kan hjelpe deg opp noen levler. Alltid gøy og kunne ha noen og whispre. Lenke til kommentar
reds Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Jeg drar opp til dama nå. Hu bor langt utpå landet. Sporete og isglatt vei. Hva mer kan man ønske seg? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Jeg bodde i et halvt år uten komfyr jeg. Tror ikke jeg spiste middag mer enn en-to ganger i uka, og det var hos andre mennesker. B-real: http://finn.no/finn/bap/free/result?TYPE=2...WT.svl=leftmenu 7229905[/snapback] Er omtrent det samme jeg lever på i dag. Jeg spiser bare brødmat med mindre jeg går hjem til fattern og får meg mat der. Jeg har vært blakk i 3 uker nå. Tenk det..3 uker har jeg gått uten et forpult rødt øre i lomma mi. Har bare drevet å snyltet på andre. Jeg så ingen komfyr der Skal uansett kjøpe meg en nå den 15. Får jeg ikke råd til det så skal det være julegave-ønsket mitt nr.1..om det så skal være gave gitt av alle jeg kjenner...jeg SKAL ha meg en komfyr snart. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 @ ;P Levle opp roguen så kan du spille med meg på warrioren, og Jonte på druiden Lenke til kommentar
Axes Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Hjelp meg og da Lightningwolf? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Jeg så ingen komfyr der 7229941[/snapback] her er en: http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=87...6&pos=6&tot=220 Gratis komfyr 45 cm bred godt fungerende Elram komfyr med 3 kokeplater gis bort eller denne: http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=87...6&pos=7&tot=220 Endret 6. november 2006 av -Redhead- Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 @ ;PLevle opp roguen så kan du spille med meg på warrioren, og Jonte på druiden 7229944[/snapback] Liek ta WOW-praten der den hører hjemme. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Er omtrent det samme jeg lever på i dag. Jeg spiser bare brødmat med mindre jeg går hjem til fattern og får meg mat der. Jeg har vært blakk i 3 uker nå. Tenk det..3 uker har jeg gått uten et forpult rødt øre i lomma mi. Har bare drevet å snyltet på andre. 7229941[/snapback] Jeg har gått arbeidsledig og sjukemeldt om hverandre i nesten to år nå, og får inn akkurat den minste satsen i året. Jeg er fattig og har vært det lenge. Forandrer seg snart heldigvis Lei av å sulte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg