Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Jeg har faktisk Enghav feskegrateng. Noe sier meg at jeg kommer til å hive den. Den ser vond ut t.o.m. på pakka. :sick:

7229770[/snapback]

Skal du kjøpe ferdiglaget fiskegrateng så er det findus sin grateng som gjelder og bare findus <3
Mr. Oizo

Ok, jeg må inrømme det, den er fengende. :p

7229792[/snapback]

Gammel klassiker. Husker når den der gikk å dundret på radioen...tror det var ungdomskolen elns. Hadde det ikke vært for musikkvideoen så hadde den sangen aldri blitt husket.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du spiller på?

7227007[/snapback]

I helga starta jeg en Undead Rouge (lvl3) på Burning Legion. På Balnazzar har jeg en Night Elf Priest (lvl9). På Bronzebeard har jeg en Orc Hunter (lvl7). På Arathor har jeg en Night Elf Druid (lvl12) og på Emeriss har jeg en Human Rouge (lvl8 tror jeg) og en Night Elf Druid (lvl7).

Spiller ikke så mye wow. Idiotsikkeride har lånt accounten min, så er det nok ikke lenge til måneden min har gått ut. Kjedelig å game og måtte lvl'e når jeg ikke har noen å lvl'e og game sammen med, fordi nesten alle er i lvl 40-60. :nei:

Lenke til kommentar

Jeg spiste så sykt mye fiskegrateng i den forrige kåken jeg bodde i. Livet er så utrolig kipt uten komfyr. Dere har ikke anelse folk...man er så jævlig fortapt med mindre man har en komfyr tilgjengelig å kan lage seg mat. Ta en tur rundt i en mattbutikk. Hvor mye er det ikke der som man trenger en komfyr for å lage ting med? jo...så og si ALT!

Tror jeg skal ønske meg en komfyr i julegave jeg..

Lenke til kommentar
Du spiller på?

7227007[/snapback]

I helga starta jeg en Undead Rouge (lvl3) på Burning Legion. På Balnazzar har jeg en Night Elf Priest (lvl9). På Bronzebeard har jeg en Orc Hunter (lvl7). På Arathor har jeg en Night Elf Druid (lvl12) og på Emeriss har jeg en Human Rouge (lvl8 tror jeg) og en Night Elf Druid (lvl7).

Spiller ikke så mye wow. Idiotsikkeride har lånt accounten min, så er det nok ikke lenge til måneden min har gått ut. Kjedelig å game og måtte lvl'e når jeg ikke har noen å lvl'e og game sammen med, fordi nesten alle er i lvl 40-60. :nei:

7229825[/snapback]

Join meg på frostwhisper. Jeg er sant nok lvl 48 men jeg kan hjelpe deg opp noen levler. Alltid gøy og kunne ha noen og whispre. :)
Lenke til kommentar
Jeg bodde i et halvt år uten komfyr jeg. Tror ikke jeg spiste middag mer enn en-to ganger i uka, og det var hos andre mennesker.

B-real: http://finn.no/finn/bap/free/result?TYPE=2...WT.svl=leftmenu

7229905[/snapback]

Er omtrent det samme jeg lever på i dag. Jeg spiser bare brødmat med mindre jeg går hjem til fattern og får meg mat der. Jeg har vært blakk i 3 uker nå. Tenk det..3 uker har jeg gått uten et forpult rødt øre i lomma mi. Har bare drevet å snyltet på andre.

Jeg så ingen komfyr der :shrug:

Skal uansett kjøpe meg en nå den 15.

Får jeg ikke råd til det så skal det være julegave-ønsket mitt nr.1..om det så skal være gave gitt av alle jeg kjenner...jeg SKAL ha meg en komfyr snart.

Lenke til kommentar
Er omtrent det samme jeg lever på i dag. Jeg spiser bare brødmat med mindre jeg går hjem til fattern og får meg mat der. Jeg har vært blakk i 3 uker nå. Tenk det..3 uker har jeg gått uten et forpult rødt øre i lomma mi. Har bare drevet å snyltet på andre.

7229941[/snapback]

Jeg har gått arbeidsledig og sjukemeldt om hverandre i nesten to år nå, og får inn akkurat den minste satsen i året. Jeg er fattig og har vært det lenge. Forandrer seg snart heldigvis :) Lei av å sulte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...