Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Vi hadde det jo veldig koselig her, forleden kveld. Det er bare litt kjipt her på mandager.

 

Synes SO er bedre enn på lenge for tida, sånn stort sett. Ferre 'store' brukere og flere 'små'. :)

 

Bundy, Zeromac, Steffy og Fredrik poster fint lite i SO for tida. Zeromac er jo banna.. :(

7229479[/snapback]

 

du syns so er bedre nå enn før? :dontgetit:

 

Har kanskje ikke vært her på diskusjon lenge nok til å si min mening om det, men syns det var mye bedre her før, og det er vel ikke mer enn ca 1 halvt år sia jeg regga meg til her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Naha! Jeg skreiv til og med:

 

Det er ikke sånn at jeg har tenkt til å gjøre det i dag, men.. Jeg hakke tenkt til å sovne inn på et sjukehjem, liksom. :ermm:

7226608[/snapback]

 

bare sånn at folk ikke sku få feil inntrykk, også får de det allikevel?

 

Bah, folk leser bare det de vil lese :p

7226722[/snapback]

Jeg trur ikke jeg fikk med meg den delen. mine beklagelser. :)

 

NP: Rosenborg - 10000 troll

Lenke til kommentar
B-real! Du må bli strengere på personlige samtaler, du har jo flere ganger understreket at SO ikke er noen samletråd for kosesjuke kjærestepar.

7229525[/snapback]

Jeg må bli strengere? Jeg er her så og si ikke lengre. Bruk rapporteringsknappen hvis det er ting dere er missfornøyd med.

7229536[/snapback]

Will do.

Lenke til kommentar

Siste Ordet er ødelagt p.g.a all spammingen.

 

Vi kan ordne på det med å snakke om daglige ting, som f.eks hva man gjorde på skolen, jobben, helgen og lignende.

 

Kankje en side eller to om fotballkampene i går. :)

 

 

Det at Brann tapte 0-5 mot Viking er jo skremmende. Samtidig jeg er glad at RBK spilte uavgjort med Ferdrikstad, selv om de burde ha klart å prestere mer.

Lenke til kommentar
Synes det er mer relevant spam nå enn før

7229628[/snapback]

Kunne du utdypet det?

7229633[/snapback]

Gjerne. :)

 

sånn akkurat nå etter skoletid kommer det mange og poster om skolen, det ser sikkert mange på som kjipt i lengden, så akkurat nå er ikke SO inne i noen god periode.

 

Men litt utover dagen, når folk begynner å komme på, kan man ha diskusjoner der man holder seg til tema, som varierer utover kvelden, i stedet for som nå, når folk bare poster 'ett innlegg før jeg drar fra jobb/skolen" slik at det ikke blir noe fast tema og bare masse spam og kødd og kjedelige greier.

 

Sånn utpå kvelden pleier man å ha funnet seg et tema for dagen, og praten går livlig helt til folk begynner å flørte med hverandre, og man må gjennom massevis av tullete innlegg før man kommer til noen ordentlige kommentarer. Jeg blir nok aktiv i SO5 i kveld, og kan gjerne påta meg rapporteringsjobben på flørting. Sånt har vi blink.no og snadder.com til. (gaysir.com for de spesielt interesserte)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...