Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser dere mobber den fine, nye, kule avataren min? :dontgetit:

Sirslask: Hva vet du om ikke jeg er heit? :p

7229434[/snapback]

Sa ikke at du ikke er heit, du er egentlig ganske kjekk :p

Avataren er fet den da :cool:

7229446[/snapback]

Nå snakker vi :cool:

 

Tenkt å godta meg på msn, snart? Du som ba meg legge deg til og greier. :p

Lenke til kommentar
Ser dere mobber den fine, nye, kule avataren min? :dontgetit:

Sirslask: Hva vet du om ikke jeg er heit? :p

7229434[/snapback]

Sa ikke at du ikke er heit, du er egentlig ganske kjekk :p

Avataren er fet den da :cool:

7229446[/snapback]

Nå snakker vi :cool:

 

Tenkt å godta meg på msn, snart? Du som ba meg legge deg til og greier. :p

7229457[/snapback]

Min MSN er bugget så du må adde den nye, jeg kunne ikke adde folk på den gamle av en merkelig grunn :no:

Lenke til kommentar
Hva har skjedd med so i det siste? Skjer jo ingenting her... :(

7229436[/snapback]

Skal jeg fortelle deg hvorfor? Fordi folk forlater fordi de ikke syns noe om det som postes i SO lengere. Derfor skjer det ikke ting lengere. Fordi threaden blir nedspammet.

7229462[/snapback]

Vi hadde det jo veldig koselig her, forleden kveld. Det er bare litt kjipt her på mandager.

 

Synes SO er bedre enn på lenge for tida, sånn stort sett. Ferre 'store' brukere og flere 'små'. :)

 

Bundy, Zeromac, Steffy og Fredrik poster fint lite i SO for tida. Zeromac er jo banna.. :(

Lenke til kommentar
Skal jeg fortelle deg hvorfor? Fordi folk forlater fordi de ikke syns noe om det som postes i SO lengere. Derfor skjer det ikke ting lengere. Fordi threaden blir nedspammet.

7229462[/snapback]

Jeg tror det er pga. alle orgiene som har kommet i det siste. Folk gidder ikke henge her hvis det bare snakkes om koz og kelmz hele dagen.

Lenke til kommentar
Jeg skulle fylle ut et skjema slik at læreren kan kartlegge dataferdighetene til elevene i klassen. Man skulle krysse av på enten Kan, Kan Litt eller Kan Ikke. Jeg krysset på Kan på absolutt alt. Jeg tror jeg er litt nerd.

7229483[/snapback]

 

Du er nerd.

 

grawr <3

Endret av Frichassé
Lenke til kommentar
Enig med Mushi! Vet det ikke er lov med personhets, men jeg tror alle vet hvem hun snakker om.

7229493[/snapback]

Jeg har ingenting i mot personene, men jeg bare synes det lyser msn av det lang vei. Kjenner jeg blir litt dårlig når jeg må sitte å lese igjennom mange sider med søppel for å finne noen bra inlegg.

Lenke til kommentar
Enig med Mushi! Vet det ikke er lov med personhets, men jeg tror alle vet hvem hun snakker om.

7229493[/snapback]

Jeg har ingenting i mot personene, men jeg bare synes det lyser msn av det lang vei. Kjenner jeg blir litt dårlig når jeg må sitte å lese igjennom mange sider med søppel for å finne noen bra inlegg.

7229508[/snapback]

Second second that. :p

 

B-real! Du må bli strengere på personlige samtaler, du har jo flere ganger understreket at SO ikke er noen samletråd for kosesjuke kjærestepar.

Lenke til kommentar
B-real! Du må bli strengere på personlige samtaler, du har jo flere ganger understreket at SO ikke er noen samletråd for kosesjuke kjærestepar.

7229525[/snapback]

Jeg må bli strengere? Jeg er her så og si ikke lengre. Bruk rapporteringsknappen hvis det er ting dere er missfornøyd med.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...