Sirslask Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Marley: Er vel bedre metoder enn å hoppe utfor en bygning óg, men jeg finner nok på noe spennende en eller anna gang før det skjer. 7226625[/snapback] *Finne frem en film på youtube av Lasse Gjertsen* Der ja, http://youtube.com/watch?v=YQClgzz Tragisk... Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Trikset er å dø på en grotesk måte forran masse småunger, så de må til psykolog resten av livet =) 7226624[/snapback] Fikk med til å tenke på en sang heter "Arne" om noen husker den "Arne går mot døra....." av bare egil band Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Arne er koselig ^^, Sirslask: Linken funka ikke Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ja spessielt på slutten av sangen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jepp ^^, Husker jeg og ei venninne satt og hørte på Absolutt ikke bare Egil band, også måtte vi ha på så lavt at mamman hennes ikke hørte det, for vi fikk ikke lov til å høre på det elns. Det va tider det Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Arne er koselig ^^, Sirslask: Linken funka ikke 7226655[/snapback] http://youtube.com/watch?v=MBCk7IvTTTw&NR Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Nei, holder meg til å bli bergtatt jeg. Så mye mindre stress. Og jeg gir gjerne bort sjela mi til de underjordiske jeg Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Nei, holder meg til å bli bergtatt jeg.Så mye mindre stress. Og jeg gir gjerne bort sjela mi til de underjordiske jeg 7226668[/snapback] Døden er ikke slutten det er alltids en spirit healer Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg likte ikke den filmen, jeg. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Og jeg gir gjerne bort sjela mi til de underjordiske jeg 7226668[/snapback] Jeg bor i en kjeller, teller det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Egentlig ikke, men hvis du kan bevise at du er en bytting eller en av Bergekongens mange barn, så går det greit Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Det høres ikke like gøy ut. Jeg vil fly.Kanskje jeg bare ska droppe å åpne fallskjermen elns. Edit: det er ikke sånn at jeg har tenkt til å gjøre det i dag, men.. Jeg hakke tenkt til å sovne inn på et sjukehjem, liksom. 7226608[/snapback] De best metodene å dø på som følger: Sovne inn. Bli skutt av en ukjent mann som man ikke ser. Fryse ihjel Dette er da hva jeg har hørt. Men å ta selvmord er patetisk, ikke vondt ment. Man må tenke på at man har mennesker om elsker deg. Så det første man gjør er å finne en metode og klare å overvinne selvmordstankene, hvis ikke dette funker så går man til en person som kan hjelpe deg med saken. NP: Barnesanger - Bompibjørnene Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Æsj, nå kommer jeg til å få sånt suicidalt stempel på meg. Men nei, jeg har ikke tenkt te å ta sjølmord nå. Ikke ta sjølmørd sånn, egentlig. Men jeg vil ikke dø kjedelig. Og jeg driter i hvilke metoder som er mest effektive for å dø. Jeg har heller ikke sjølmordstanker, okå? gah. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Du skal skrive dit eget liv. Du skal overskjære dine familjerødder. Man kann seine Eltern nie schlecht genug behandeln. [Man kan aldri behandle sine foreldre dårlig nok.] Du skal aldri slaa din næste for mindre enn fem kroner. Du skal hade og foragte alle bønder, saasom: Bjørnstjerne Bjørnson, Kristo-fer Kristo-fersen og Kolbenstvedt. Du skal aldri bære celluloidmansjetter. Aflad aldri med at gjøre skandale i Chria. theater. Du skal aldri angre. Du skal ta live a dei. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Greit, men det jo du som oppfordret til det. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Naha! Jeg skreiv til og med: Det er ikke sånn at jeg har tenkt til å gjøre det i dag, men.. Jeg hakke tenkt til å sovne inn på et sjukehjem, liksom. 7226608[/snapback] bare sånn at folk ikke sku få feil inntrykk, også får de det allikevel? Bah, folk leser bare det de vil lese Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Men å ta selvmord er patetisk, ikke vondt ment. Man må tenke på at man har mennesker om elsker deg. Så det første man gjør er å finne en metode og klare å overvinne selvmordstankene, hvis ikke dette funker så går man til en person som kan hjelpe deg med saken. 7226696[/snapback] Enda en. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Naboen har party! *skråle* På tide å renskrive det hersens eventyret Henger fast i OT-baren og på MSN, samt IRC... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Enda en. 7226733[/snapback] Enda en hva? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Naboen har party! *skråle* På tide å renskrive det hersens eventyret Henger fast i OT-baren og på MSN, samt IRC... 7226734[/snapback] Datasmurf: server og kanaler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg