Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

skjer med wannabe-poeter i dag da? Jeeez :p

7225870[/snapback]

 

Det er litt frekt ovenfor oss som er seriøse.

 

Synes diktet demille postet var fint, hvem har skrevet det?

7225887[/snapback]

 

hmmm seriøse, og seriøse. Nå er ikke jeg pro på dikt, men utifra det jeg så, så var oppbygningen rimelig random i de fleste dikt. Lite rim og.

 

Kake

Jeg så en kake

Det var den diggeste kaka jeg så EVER

Nå skal jeg gi kattene mine lever

 

</random>

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmmm seriøse, og seriøse. Nå er ikke jeg pro på dikt, men utifra det jeg så, så var oppbygningen rimelig random i de fleste dikt. Lite rim og.

 

Kake

Jeg så en kake

Det var den diggeste kaka jeg så EVER

Nå skal jeg gi kattene mine lever

 

</random>

7225907[/snapback]

 

Det er ingen fasit på hvordan dikt skal bygges opp, selv liker jeg dikt som ikke rimer best. De som rimer har som oftest ganske uklart budskap og uklar mening ettersom forfatteren ikke kan bruke de ordene som passer bestt hele tiden.

Lenke til kommentar
Auda. Hvor mange?

7225859[/snapback]

Det holder med en. Mer har du ikke tid til, da du skal steke vafler og ha sex med meg hele dagen. Og passe på ungene og huset da, såklart. Jeg er da ikke kravstor? :dontgetit:

7225875[/snapback]

Når han passer på huset kan du komme til meg. :)

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hvis ikke kommer vennene mine i stripete dresser med bowlerhatter og tommygunner til huset ditt en sen høstkveld da regnet drypper, det lukter fortsatt rottende gresskar fra kvelden før. De ringer på og sier, god kveld frue kan jeg låne deres telefon? Du viser han telefonen mens de to andre går opp trappen. Selv går du tilbake til kjøkkenet for å vaskeopp etter kveldens biffmiddag. Når du står der hører du døren lukkes og en bil skynder seg fra stedet. du tar opp telefonen som henger i ledningen og hører at det er en av disse telfondamene som det koster 18kr i minuttet å ringe til. Derfor går du opp for å snakke med Marly men du ser han ikke ligge å se på tv, så du går til barnerommet. Der får du sjokket, Marley ble stukket i hjertet mens han leste fra Ole Brumm boka til deres yngste sønn og deres datter ble kvalt mens sønnen fikk samme skjebne som Marley.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...