Sidious Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Emmesenn? :O Jeg har noen kanelboller i ovnen og skal snart se nok en episode av Charmed. Nærmer meg slutten på sesong 8 nå (den siste sesongen). Har fri i morgen, så kan sove lenge, men må fortsatt bruke dagen til å lese...\o_ Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Skal gi deg sensur, jeg. 7225772[/snapback] Jeg venter. Hvis jeg gir deg det kan du gi meg et nypp 7225781[/snapback] Prøv. Jeg ber deg, prøv. Jeg har en del aggresjon som må ut, og det ville vært et godt påskudd. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Mirna, Mirna Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg liker deg godtFaktisk, så er du veldig hot Mirna, Mirna Jeg vil treffe deg nå Uten deg er jeg bare trist og grå Mirna, Mirna Du er eldre enn meg Men jeg er høyere enn deg Mirna, Mirna Jeg elsker deg Du er kjempegrei ...Jeg elsker poetiske personer Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hvis jeg gir deg det kan du gi meg et nypp 7225781[/snapback] Prøv. Jeg ber deg, prøv. Jeg har en del aggresjon som må ut, og det ville vært et godt påskudd. 7225800[/snapback] Det er søtt. Emmesenn, ja. Det har du vel, som de fleste andre. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Mirna, Mirna Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg liker deg godtFaktisk, så er du veldig hot Mirna, Mirna Jeg vil treffe deg nå Uten deg er jeg bare trist og grå Mirna, Mirna Du er eldre enn meg Men jeg er høyere enn deg Mirna, Mirna Jeg elsker deg Du er kjempegrei ...Jeg elsker poetiske personer 7225808[/snapback] Bedre enn mitt iallefall Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Mirna, Mirna Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg liker deg godtFaktisk, så er du veldig hot Mirna, Mirna Jeg vil treffe deg nå Uten deg er jeg bare trist og grå Mirna, Mirna Du er eldre enn meg Men jeg er høyere enn deg Mirna, Mirna Jeg elsker deg Du er kjempegrei ...Jeg elsker poetiske personer 7225808[/snapback] hvem har skrevet det? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 jeg er ikke på forumet nå. Jeg har aldri vært på forumet. *hypnotisere* Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 jeg er ikke på forumet nå. Jeg har aldri vært på forumet.*hypnotisere* Jeg er ikke på forumet nå... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 jeg er ikke på forumet nå. Jeg har aldri vært på forumet.*hypnotisere* Jeg er ikke på forumet nå... 7225837[/snapback] Forumet hva snakker du om? Jeg har vert ute med venner hele tiden siden 2005 jeg Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Det er søtt. 7225811[/snapback] Må jeg banke noen for å sjarmere deg? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Må jeg banke noen for å sjarmere deg? 7225846[/snapback] Ja. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Ja. 7225856[/snapback] Auda. Hvor mange? Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hva var galt med zeromac egentlig, syntes han virket tøff jeg. 7225480[/snapback] Samme sier jeg. Blandt de kuleste fyrene i følge min mening. Typisk. Først trykker jeg på "bli med og spille"-knappen på xfire, for å spille litt css med Zeromac, så står steam i en evighet med meldingen "scanning for updates", så står den med "preparing to launch" en stund, så står den i 5 min med "updating cs", før den bruker en evighet på å komme inn på cs, og når jeg endelig er inne på serveren, er Zeromac avlogga. Så kommer jeg tilbake i SO og skriver, så kommer pappa og maser om at jeg må legge meg. Snx, forum! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 jeg er ikke på forumet nå. Jeg har aldri vært på forumet.*hypnotisere* Jeg er ikke på forumet nå... 7225837[/snapback] Riktig, du er i Disney Land og storkoser deg med Mikke Mus bak karusellene jeg er ikke på forumet nå. Jeg har aldri vært på forumet.*hypnotisere* Jeg er ikke på forumet nå... 7225837[/snapback] Forumet hva snakker du om? Jeg har vert ute med venner hele tiden siden 2005 jeg 7225843[/snapback] Riktig, du har aldri vært inne siden 2005 og derfor er du kald og sur. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) skjer med wannabe-poeter i dag da? Jeeez edit: btw, det er max 2 quotes per innlegg! grrrrr Endret 5. november 2006 av MrLeftfield Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Auda. Hvor mange? 7225859[/snapback] Det holder med en. Mer har du ikke tid til, da du skal steke vafler og ha sex med meg hele dagen. Og passe på ungene og huset da, såklart. Jeg er da ikke kravstor? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Da legger DNA seg... * Franz Ferdinand - Take me out * Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 skjer med wannabe-poeter i dag da? Jeeez 7225870[/snapback] Det er litt frekt ovenfor oss som er seriøse. Synes diktet demille postet var fint, hvem har skrevet det? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Da legger DNA seg... 7225885[/snapback] Ok, daså. Snakkes ... alle andre steder enn på msn. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Da sier jeg natta til SO5 for idag. FirstPrice@Out Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg