Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et lite spørsmål til deg og andre innbitte Coca Cola-fans. Hvor lages den beste Colaen, og i hvilken beholder finnes den?

Selv synes jeg cola på boks tappet i Rotterdam er best.

6130108[/snapback]

Cola er cola og cola eier.

6130149[/snapback]

Pfft. Om du ikke smaker forskjell på glass og plastcola er du en ekstrem nabb.

Lenke til kommentar
Hehe, bra sagt B|Real^^

Det er min og, skal på lan i helgen, kommer til å bli skutt før eksamen p tirsdag og onsdag. skal ha forberedelse mandag, hvordan skal dette gå!?

6130123[/snapback]

Ville ha droppet Lan vist jeg var deg, men men.. ;)

6130128[/snapback]

Njaa, vil ikke ama : p Kommer ei dit som.. jah :roll: Så jeg vil dit :p Også er det gøy da, med kompiser og sånn! Skal nok øve litt i helga uansett, satt og gjorde særoppgave i januar på lan!

Lenke til kommentar
Et lite spørsmål til deg og andre innbitte Coca Cola-fans. Hvor lages den beste Colaen, og i hvilken beholder finnes den?

Selv synes jeg cola på boks tappet i Rotterdam er best.

6130108[/snapback]

Cola er cola og cola eier.

6130149[/snapback]

Selvsagt er ikke cola cola. Det er forskjeller i blandt annet tappeutstyr og transporttemperatur, noe som gjør at hver cola har sin egen unike smak.

Lenke til kommentar
Jeg synes Coca Cola Light er litt friskere i smaken enn vanlig Coca. I tillegg så er den sunnere :)

Klarte ikke sove like vel.

6130163[/snapback]

Den er tilsatt andre søtningsstoffer enn sukker. så blir ikke store forskjellen

Zlatzman: Jeg digger spess de på utesteder, de som kommer fra disken, og ikke fra flaska :love: Det er no helt egent med de,,

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Jeg synes Coca Cola Light er litt friskere i smaken enn vanlig Coca. I tillegg så er den sunnere :)

Klarte ikke sove like vel.

6130163[/snapback]

Den er tilsatt andre søtningsstoffer enn sukker. så blir ikke store forskjellen

6130174[/snapback]

Ja, er tilsatt sucralose.

Selvom den kanskje ikke er veldig mye sunnere, så lever jeg i troen på at jeg lever lenger enn dere andre regular coca-people

Lenke til kommentar

Haha, ei utrolig kinderegg-jente i klassa sa no dumt no. Vi hadde en diskusjon om hva som var sunt eller ikke, her er noen av spørsmålene hennes:

"Holder det med at jeg bare trener i gymmen i uka og ikke ellers?"

"Blir jeg sunnere av Coca Cola Light?"

"Blir jeg mere i form hvis jeg spinner noen ganger i uka?"

Husker ikke hvordan de kom ut, men hadde dere vært der hadde dere ledd dere skakke!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...