Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, det er nettopp det det er! :p Hvordan kan man savne å ha noe man ikke har hatt? :S

7224683[/snapback]

Hvis du savner å ha en kjæreste så erikke det så rart selv om du ikke har hatt en. Kan være det at du savner å ha et spesielt forhold til?. En du kan dele alt med og snakke med? En som får alt til å føles som at det er perfekt?

 

mushi: Why?

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Men hvor sunt er det å savne å ha en kjæreste når man ikke har hatt det før? :hmm:

7224588[/snapback]

Tror ikke det det er sundt, bare se på meg, sitter inne aleine på en lørdags kveld (jeg vet det er søndag i dag) og sjekker opp jenter i SO. Ok ;P var her men alikevell, vanligvis sitter jeg inne på rommet mitt og spiller eller noe slikt. Som aidskake? sa jeg trenger virkelig en kjærste :hrm:

Lenke til kommentar
mushi: Why?

7224722[/snapback]

Så jeg kan spille høy musikk, og gå turer i skogen med hunden :) Billige hus har de også ;) 10-15 min fra byen hadde vært perfekt!

7224769[/snapback]

Spiller høy musikk hele tiden og jeg bor ikke på landet, men har fått klager på litt høy bass :p

 

Jeg selv har utrolig fin natur rundt hvor jeg bor. Hvor jeg kan gå turer, eller ha en telttur. Jeg bor faktisk ca 15 min ifra byen, og må si jeg er storfornøyd med hvor jeg bor og det går buss til byen hele tiden :)

 

Her er et lite bilde som ble tatt ifjor når jeg og Newt32 var på telttur. Bildet er faktisk tatt fra fjeller over hvor jeg bor :)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-52027-1162755621_thumb.jpg
Lenke til kommentar
Tror ikke det det er sundt, bare se på meg, sitter inne aleine på en lørdags kveld (jeg vet det er søndag i dag) og sjekker opp jenter i SO. Ok ;P var her men alikevell, vanligvis sitter jeg inne på rommet mitt og spiller eller noe slikt. Som aidskake? sa jeg trenger virkelig en kjærste  :hrm:

7224786[/snapback]

Ikke nødvendigvis kjæreste, men et nypp tror jeg du hadde hatt godt av. :p

 

Jeg kjeder meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...