Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
wee... nå sitter jeg på Oslo s og nyter en caffe mocca mens jeg venter på at toget skal komme :D

7223011[/snapback]

 

Haha.

Jeg digger det, satt i sommer med PSP der! :p

 

3250 eller 5032 er koden for dassen ved siden av opus så kan du spare penger. :!:

(ikke sikker da :p)

7223026[/snapback]

 

hehe.. .takker :p... *gå å prøve*

Lenke til kommentar

På fredag når jeg skulle ta bussen hjem, så kommer en utlending bort til meg og spør om jeg er kristen osv. Så sier jeg nei. Så prøver hun å hjernevaske meg, satt og kverulerte med hun hele tiden, hun ble så sur att hun gikk. Vedsina meg satt de samme folka og holdt hånden på hodet til en tenåringsjente og prøve å velsigne henne på en eller annen måte. Syns det er sykt att folk går rundt og driver med sånt.

Lenke til kommentar

Hadde en sånn fyllekristen gærning på toget hjem fra Oslo S, han dreiv og plaga tilfeldige folk allerede på stasjonen. Gikk bort til hvem som helst og var liksom bestekompis med alle, selv om han var DRIT slitsom. De klarte ikke bli kvitt han, han stilte sånne helt direkte spørsmål som "Hvorfor tror du ikke på Gud, da?" til ungdommer og andre fulle folk.

 

Han satt bak meg på toget og babla til seg selv hele togturen, og fikk nesten juling av en stor engelskmann når han slang med leppa når engelskmannen skulle gå av. Karen fyrte seg skikkelig, sto over han og sa "Don't you try make me look like a f*ckin cunt" og fylliken lata som han ikke skjønte engelsk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...