edge Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Du synes vel det var morsomt ja. Selv ser jeg ikke helt morsomheten i det. Jeg velger å tro at det ikke var helt på jordet. ^^ 7219824[/snapback] Ja. Hvem skal gi deg den, liksom? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Ahh, filmkveld ferdig. Og nå, rydde... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Hvem i all verden vil ha barn? 7219832[/snapback] De homofile og de impotente, fordi det er menneskelig å ville ha det man ikke han få. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Hvem i all verden vil ha barn? 7219832[/snapback] De homofile og de impotente, fordi det er menneskelig å ville ha det man ikke han få. 7219848[/snapback] Derfor jeg ikke ønsker meg barn altså. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Derfor jeg ikke ønsker meg barn altså. 7219852[/snapback] Nei, for du er bortskjemt, så du får alt Lenke til kommentar
reds Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Ahh, filmkveld ferdig. Og nå, rydde... 7219842[/snapback] Velkommen etter. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Av og til tenker jeg ikke helt klart og prøver og dra musa ned til den ene høytaleren, slik at jeg kan skru opp/ned lyden. Det samme med tastaturet.. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Ahh, filmkveld ferdig. Og nå, rydde... 7219842[/snapback] Velkommen etter. 7219861[/snapback] Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Du synes vel det var morsomt ja. Selv ser jeg ikke helt morsomheten i det. Jeg velger å tro at det ikke var helt på jordet. ^^ 7219824[/snapback] Ja. Hvem skal gi deg den, liksom? 7219836[/snapback] Aha. Der gikk det med et opp et lys for meg. Skjønner vel vittigheten i innlegget mitt nå. Som man sier, blir man for vandt med seg selv oppdager man til slutt ikke sine egne feil. Derfor det er så trøbblete å rette sitt eget språk. Å lese over det to ganger hjelper ikke da man tross alt overser de samme skrivefeilene igjen. Hadde selv filmkveld i går (Er jo snart en og en halv time over midnatt). Så Lost in Translation. Må si jeg liker Scarlet Johanson. Hun er både pen og spiller bra. Bill Murray er jo også en meget god skuespiller. Han spiller hvertfall utrolig bra i Broken Flowers. Endret 5. november 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
reds Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Poenget var; det er flere som må rydde etter filmkveld. Først kino med ei venninde, så hjem med hu. Etter at hu har dratt, dasser to kompiser inn og camper senga mi og ser film. Artig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Hadde selv filmkveld i går (Er jo snart en og en halv time over midnatt). Så Lost in Translation. Må si jeg liker Scarlet Johanson. Hun er både pen og spiller bra. Bill Murray er jo også en meget god skuespiller. Han spiller hvertfall utrolig bra i Broken Flowers. 7219885[/snapback] Agreed and agreed. På tide å legge seg nå, skal til USA/Belize imorgen. Vi snakkes om en liten stund, ser det ut som. Måtte alle ha en fin natt. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Skal jeg legge meg? Lenke til kommentar
reds Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 JA! Og det bør jeg og. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Jeg burde også legge meg, men James Bond lusker i TVen min. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Vi fikk ikke sett så mye film da... Vi så Mission Impossible III, ellers brøt vi en del på stuegulvet og i sofaen og spilte poker, mens vi så gjensyn av åpen post.... Ganske hyggelig Lenke til kommentar
reds Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Her spilte vi musikk og så på film samtidig som vi prøvde å snakke. Artig det også. Men nå tar jeg kvelden. Prates, alle sammen! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Good night, and good luck. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Gud nat. Han sterke i klassen min skulle ikke ha kalt meg og han andre for lat.... Pinlig å tape mot to late nerder Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Snakkas, nå detter øynene igjen snart.. Go' Natt Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Snakkas, nå detter øynene igjen snart.. Go' Natt 7219967[/snapback] God natt til deg, god natt til meg ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg