Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du synes vel det var morsomt ja. Selv ser jeg ikke helt morsomheten i det. Jeg velger å tro at det ikke var helt på jordet. ^^

7219824[/snapback]

Ja. Hvem skal gi deg den, liksom? :wee:

7219836[/snapback]

Aha. Der gikk det med et opp et lys for meg. Skjønner vel vittigheten i innlegget mitt nå. Som man sier, blir man for vandt med seg selv oppdager man til slutt ikke sine egne feil. Derfor det er så trøbblete å rette sitt eget språk. Å lese over det to ganger hjelper ikke da man tross alt overser de samme skrivefeilene igjen.

 

Hadde selv filmkveld i går (Er jo snart en og en halv time over midnatt). Så Lost in Translation. Må si jeg liker Scarlet Johanson. Hun er både pen og spiller bra. Bill Murray er jo også en meget god skuespiller. Han spiller hvertfall utrolig bra i Broken Flowers.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Hadde selv filmkveld i går (Er jo snart en og en halv time over midnatt). Så Lost in Translation. Må si jeg liker Scarlet Johanson. Hun er både pen og spiller bra. Bill Murray er jo også en meget god skuespiller. Han spiller hvertfall utrolig bra i Broken Flowers.

7219885[/snapback]

Agreed and agreed.

 

På tide å legge seg nå, skal til USA/Belize imorgen. Vi snakkes om en liten stund, ser det ut som. Måtte alle ha en fin natt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...