Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Søtt av deg :love:

We stand united! :wee:

Men hvorfor er/har du ikke vært der?

6129452[/snapback]

Fordi jeg eier alt og alle og trenger ikke hjelp med noe. :wee:

6129471[/snapback]

Men forumet er da til for diskusjon også... Sett visningen fra siste 30 dager til alle dager og du vil se mange diskusjonstråder (flesteparten er startet av meg...)

Men nå må jeg legge meg, eller som man sier det på engelsk: I have to go to the bed this night too than tomorrow.

Lenke til kommentar
får sykt mye fri utover mot 23 juni ^^

Når slutter de av dere som går på skole ??

6129547[/snapback]

22. juni... :(

6129553[/snapback]

Du slutter en dag før meg :ohmy:

Vi får sammenlagt 11 dager fri i mellom i dag og den 23 juni så...

Lenke til kommentar
Fri, eller meldedager, forberedelse og slikt?

6129601[/snapback]

Avspasering (pga vert overtid på skolen), fri (for no particiulary reason) , selvfølgelig kristi hmlfrtsdg ++

+ at vi får en del tulle dager (som den vi har i morra) aktivitetsdag, skal spille badminton (pure pwnage )

Lenke til kommentar

Jeg har ingen tro, lærerne våre regner med at barneskolen og lærere som ikke har noe med eksamen å gjøre blir tatt ut. Har likevel fått greie på at det er ihvertfall en lærer her som brenner for å streike.

Lenke til kommentar

Det mest logiske ville jo vært å rammet eksamensavviklingen, siden det er en såpass viktig del av skolen. Med en streik vil man jo egentlig ødelegge endel, slik at det er lettere å få gjennomslag for kravene sine når arbeidsgiveren opplever krise.

Lenke til kommentar
Det mest logiske ville jo vært å rammet eksamensavviklingen, siden det er en såpass viktig del av skolen. Med en streik vil man jo egentlig ødelegge endel, slik at det er lettere å få gjennomslag for kravene sine når arbeidsgiveren opplever krise.

6129693[/snapback]

Streiking er en oppbrukt metode for å få gjennomslag for sine egne krav.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...