Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde du det bra i dag? Var det moro?

7219412[/snapback]

Ja :D Det var dritartig. Ble meg, Thomas, Patrick og Knutis. Vi så på elendig film (uten sex blant annet.), spilte xbox og spiste kake med foreldrene til Knutis. Haha. Jeg tror moren hans liker meg nå! Så spiste jeg en jaffakake for Thomas og Patricks skyld. Så spilte vi twister. Så så vi på sexskolen.

 

Du skulle vært med, snella :) Hadde du det kos?

Lenke til kommentar
Okei, Axes skal absolutt ha meg til å poste i SO5.,. Så.. Her har du en post. Helt unyttig. Stakkars de som har brukt så mange sekunder på å lese en så totalt unyttig post. :p

7219426[/snapback]

 

Ikke post i SO, det er meningsløst med mindre du liker å bruke tiden din på å lese andres spam.

Lenke til kommentar
Okei, Axes skal absolutt ha meg til å poste i SO5.,. Så.. Her har du en post. Helt unyttig. Stakkars de som har brukt så mange sekunder på å lese en så totalt unyttig post. :p

7219426[/snapback]

Yeah! =D

 

Kanskje jeg tvangsdeeper deg.

7219420[/snapback]

 

Med en fyrstikk? Joa...

7219436[/snapback]

Større enn den lille, kvisete meitemarken din ihvertfall. =D Endret av Axes
Lenke til kommentar
Hadde du det bra i dag? Var det moro?

7219412[/snapback]

Ja :D Det var dritartig. Ble meg, Thomas, Patrick og Knutis. Vi så på elendig film (uten sex blant annet.), spilte xbox og spiste kake med foreldrene til Knutis. Haha. Jeg tror moren hans liker meg nå! Så spiste jeg en jaffakake for Thomas og Patricks skyld. Så spilte vi twister. Så så vi på sexskolen.

 

Du skulle vært med, snella :) Hadde du det kos?

7219433[/snapback]

hehe, joda, hadde det kos! vi spilte spill, og spiste pudding, og snakka og så på gamle kjoler! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...