Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joa, men trenger penger for å ha råd til drekke..  :)

7217648[/snapback]

Eller få "leieboeren" din til å få dårlig samvittighet så han kjøper drekkevarer til deg ;)

 

Han tok forresten med ei dame hjem fra byen igår. Jeg er drit-trøtt, sulten og syk, er ute i gangen og skal finne skoene mine.

 

"Hmm.. Disse skoa er ikke mine vel..?"

 

Viste seg at dama hater det samme som meg, er drit-hyggelig og jeg har møtt henne på fest noen ganger før. Vi ble sittende å snakke om akvarier, og det var en temmelig pussig situasjon da hun satt i sofaen, leieboeren min sto opp, og foreldrene hans plutselig sto i gangen å masa. Katter overalt, rotete og stinker fyll.

 

Bare satt å lo jeg.

Lenke til kommentar

Da velger jeg en Skyline GT-R 2001 mod , Rose rød , singenl stor turbo, og snudd dump. Deilig bil, med en deilig pris lapp på.

 

Her sitter jeg i fin stasen og skal på fest. Grise sulten, men de som er utkastere på festen jobber i inngangen og i "kiosken" , så får håpe jeg får noe mat as...

 

Har spist 1 sånn lett brødskive, ikke noe korn i.. Og drukket 0,5 L cola og spist 1 stratos.. Sunt ? Nope..

 

Når en tenker over det, så er fyll egentlig ikke såå morsomt, eller, det er a morro, men iforhold til hva du sitter igjen med.

 

 

Dyrt, du er sulten, dårlig dame, for du hadde på deg ekstra tykke "øl-briller" den kvelden, hue pine, spy sjuk, dårlig lukt av klær osv.

 

Men gode minner og mye morro..

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar
Halloen folkens. Hva styrer dere på med da? Kasta dere over 12-pakningen allerede? ;)

 

Skal ha en rolig hjemmekveld i dag. Fikk nettopp unnagjort historieleksene, og dama har dratt ( :hm: ) så jeg må trøste meg med en grandis og en episode Charmed. Kanskje badstue etterpå.

7217711[/snapback]

 

Jeg må også ha en rolig hjemmekveld i dag. Må passe på minste mann, fordi mine foreldre er på "fest"

 

Fan, jeg kjeder meg... hva skal jeg gjøre på?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...