Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mann funnet med syl i rompa. Hvor skjedde det?

 

Usa slutter aldri å forundre meg...

7216570[/snapback]

33-åringen ble arrestert i El Cerrito, der han lå naken og onanerte på en trestamme ved en tursti. Politiet mistenkte ham først for blotting. Da fortalte han at han hadde et redskap i rektum. Nå er han mistenkt for å ha båret et skjult våpen.

 

- Det kan ikke bli mer skjult enn dette, sier etterforsker Don Horgan ved El Cerrito-politiet ifølge nyhetsbyrået AP

 

Han er inne på noe der, dog må det være en lite praktisk plass å skjule et våpen. For ikke å si en syl!

Lenke til kommentar
Skogli: Det var en veldig nerdete søndag, men absolutt godkjent.

 

 

Det ble ingen kinodag idag. Utsolgt overalt. Kjipt å være b-menneske. Det blir film hjemme. Wooo.

7216384[/snapback]

Søndagen består av det samme, men ingen pizza eller chips, da er pizzaeen byttet ut mot god fisk. :)

 

Skulle egentlig til en kamerat av meg, men fikk ikke tak i busskort.

 

 

NP: Kelis - Bossy *bytte til noe bedre*

NP: Groove Coverage - Poison (Remix av Alice Cooper - Poison)

Lenke til kommentar
Skogli: Det var en veldig nerdete søndag, men absolutt godkjent.

 

 

Det ble ingen kinodag idag. Utsolgt overalt. Kjipt å være b-menneske. Det blir film hjemme. Wooo.

7216384[/snapback]

1: Det er lørdag idag

2: Kom og besøk meg i Narvik, her er det ikke utsolgt :D TIl gjengjeld går ikke saw 3 her enda.

7216593[/snapback]

 

 

Og godt er vel kanskje det burde du tenke.

 

Venner og bekjente, ingen av de klarer og holde kjeft om Saw3 Eller den forbaska brønn med hun tette kjerringa i..

 

Fean as...

 

Min kveld er enten ; en kveld med cola og godteri + Americas Army som jeg akkurat laster ned ( 70 % )

 

Eller ; Bullfest med alle vennene + en pen blondine, med stram ræv og lår og som er helvettes god med tunga mot penis hode + Stokk.

 

Hva velger jeg ? 50kr i dag på godteri, eller 320+ 150 på Fest ?

 

Jeg tror jeg heller mot festen , selvom den er sabla dyr.. Det ender med at jeg er sulten, drita som fean, roter med støgge damer, blir antagelig banka opp ( doooh ) og søster har bursdag i morra, så blir antagelig trakasert av mormor og bestemor om at jeg ikke må drekke sprit :(

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...