mushi Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Nå farger jeg håret mitt. Det tar tid. Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Noen som skal på kino idag? 7215405[/snapback] jeg World Trade Center Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Jeg skal på kino idag Villdyr Endret 4. november 2006 av mrbjoern Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg tror WTC er drit dårlig. Det blir en amerika-er-tøff-og-kul-og-alle-elsker-følelser-film. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg skal ikke på kino i dag Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Vist faen, det er idag det er "den store kinodagen" Hadde helt glemt det. Har helt slutta å gå på kino etter jeg fikk sparken derfra. Var så digg og aldri betale. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 http://boratmovie.com/video/clips_popup.ht...ips_NotJoke.swf Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 WTC sucks. Så den for noen uker sida. Fritt Vilt suger foresten omtrent akkurat like mye. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Mamma er så stressa. Jeg får besøk av Killerquo, og hva må vi gjøre da?Vaske og rydde hele huset!! Gaah. Jeg prøver å si at folk på min alder stort sett er immune mot litt rot, og at han ikke kommer for å sjekke om det er rent, men neida. Jeg må gå og vaske dassen. 7215404[/snapback] Hah, mamma er på akkurat samma måten xD Er det noen som er her omtrent hver dag, er det ett fett, men om no venner som ikke er her såå ofte ska komma, DA må det vaskes. Akkurat som om alle utafor Vestfossen er allergisk mot rot Edit: la til mer. Endret 4. november 2006 av bazukh Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Mamma er så stressa. Jeg får besøk av Killerquo, og hva må vi gjøre da?Vaske og rydde hele huset!! Gaah. Jeg prøver å si at folk på min alder stort sett er immune mot litt rot, og at han ikke kommer for å sjekke om det er rent, men neida. Jeg må gå og vaske dassen. 7215404[/snapback] Med andre ord så vil din mor at du skal få deg en mann og flytte til helsiken ut. :!: Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Nå farger jeg håret mitt. Det tar tid. 7215429[/snapback] Hvilken farge? Håper på rosa Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 http://boratmovie.com/video/clips_popup.ht...ips_NotJoke.swf 7215528[/snapback] Elsker den filmen, den er genial! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hvilken farge? Håper på rosa 7215539[/snapback] Typen bestemte idag så det ble svart Kan gå og skylle det om 4 min og 39 sekunder. Det blir digg. Rosa, blått eller grønt er de teiteste fargene å farge håret fordi de blir blasse og stygge etter en uke. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Skal jeg teste om det går og poppe pocorn i en datamaskin? * I'm bored * EDIT: Evt smelte pops på harddisken, vi hadde ikke popcorn Endret 4. november 2006 av mrbjoern Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hva er opp? Fest idag folkens? Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Ombestemte meg, ser på the departed isteden.. Pga noen venner har sett WTC Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Ombestemte meg, ser på the departed isteden.. Pga noen venner har sett WTC 7215605[/snapback] Så den igår, meget bra sammensatt film Dessuten får den seksere overalt Siden grudge fikk slakt tror jeg, jeg dropper den. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hvilken farge? Håper på rosa 7215539[/snapback] Typen bestemte idag så det ble svart Kan gå og skylle det om 4 min og 39 sekunder. Det blir digg. Rosa, blått eller grønt er de teiteste fargene å farge håret fordi de blir blasse og stygge etter en uke. 7215548[/snapback] En venn av meg farget håret grønnt en gang i et veddemål, han skallet en uke senere Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Der ser du. Mye lurere med svart Sykt å bra hårstråene som faller av nå synes på et hvitt bad. Begynner å bli en stund siden jeg hadde svart hår sist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg