Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
han bor i lørenskog da :p stor kar, med godt humør. drit koselig.

7214255[/snapback]

Åja, trodde du mente Hansi som bodde et sted mellom Fetsund og Aurskog eller noe.

Hansi fra Lørenskog, ja. Født i 88 og tok et friår etter ungdomsskolen? I så fall, ja.

 

Fra Aurskog kjenner jeg bare noen fra 89. Cristel, f.eks.

Lenke til kommentar
han bor i lørenskog da :p stor kar, med godt humør. drit koselig.

7214255[/snapback]

Åja, trodde du mente Hansi som bodde et sted mellom Fetsund og Aurskog eller noe.

Hansi fra Lørenskog, ja. Født i 88 og tok et friår etter ungdomsskolen? I så fall, ja.

 

Fra Aurskog kjenner jeg bare noen fra 89. Cristel, f.eks.

7214280[/snapback]

jeg vet hvem cristel er ja.. ikke noe å samle på trur jeg :p. jeg er 88 modell, det er hansi også. han går i paralell klassen min.

Lenke til kommentar
jeg vet hvem cristel er ja.. ikke noe å samle på trur jeg :p. jeg er 88 modell, det er hansi også. han går i paralell klassen min.

7214286[/snapback]

Haha, grei jente, det.

Hvilken skole og linje? Vet du eksakt hvor Hansi holder til? Har ikke sett han på flere måneder.

Endret av Redline
Lenke til kommentar
jeg vet hvem cristel er ja.. ikke noe å samle på trur jeg :p. jeg er 88 modell, det er hansi også. han går i paralell klassen min.

7214286[/snapback]

Haha, sant.

Hvilken skole og linje? Vet du eksakt hvor Hansi holder til? Har ikke sett han på flere måneder.

7214308[/snapback]

hva heter du btw?.

 

Hansi går 3. året allmenn nå. og blitt en skikkelig god gutt hehe. han tar iallefall bussen fra lillestrøm til strømmen hjem, vet ikke om det sier deg noe jeg?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...