Erren Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Da var det på tide å få seg noen timer søvn. Hot date tomorrow. 7214076[/snapback] Date? Fortell mer 7214086[/snapback] Søt jente på 13(jeg er 15, så det er ikke no barnerov) som jeg har kjent i 2 år. Bø på forumet, hehe, medlem under press. Forteller mer i morra. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 uansett. jeg vill ikke bli edru meg det første. noen som har drukket caPTAIN morgan jamiaca rum? jeg vet jeg skriver mye feil nå. men la det være fo i kveld hehe edt, den lukter slik at jeg vil spy når jeg lukter på den. Jeg har en normal kropps temperatur på 38 ca, og jeg syntes den er litt kald, ca 33. kan den drikkes uten å måtte spy? 7214036[/snapback] fo r å svare meg selv. IKKE SMAK PÅ DET. har ikke smakt værre siden sist jeg spiste bæsj, fy faen å jævlig de smakte Lenke til kommentar
Matias Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Nei, det er faktisk The Ship. Ok, da, ikke nødvendigvis struper, men jeg kutter værtfall andre 7214106[/snapback] Ok, har bare spillt et av de første Hitman spillene. Da kunne man i hvert fall går rundt å bruke slik metalltråd til å kvele folk å kutte folk med kjøkkenkniver osv. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Da var det på tide å få seg noen timer søvn. Hot date tomorrow. 7214076[/snapback] Skulle ønske jeg sku på date med noe(n) anna enn Anton Szandor LaVey i morra. Men det er fortsatt nattetid på meg, gitt. LaVey kommer til å ta opp hele hælja mi, gitt. *vinke til menneskene* (: Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 takk takk, b-real, har spist en pizzam og noen paracet. og en liter vann. jeg er en jævel på bånnski. hehe7214058[/snapback] Flotters. Da får du nok en god dag i morgen vil jeg tro. .patrick: Se signaturen til steffyboy du. 7214113[/snapback] jææ, jeg trur jeg kommer til å. samma det, faen så mange deilige damder det er på tv3. Slett dette hvis det bryter noen regler: Men er det bare meg eller er det bare fortass drit lett å få bennern selvo du er drita? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 jææ, jeg trur jeg kommer til å. samma det, faen så mange deilige damder det er på tv3. Slett dette hvis det bryter noen regler: Men er det bare meg eller er det bare fortass drit lett å få bennern selvo du er drita? 7214153[/snapback] Høhø..man..gå å legg deg, oki? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Ok, har bare spillt et av de første Hitman spillene. Da kunne man i hvert fall går rundt å bruke slik metalltråd til å kvele folk å kutte folk med kjøkkenkniver osv. Kunne man?! Å dæven! Lenke til kommentar
Matias Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Tror du kommer til å være flau i morn over at du skriver så mye bullshit her nå Nstin. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) jææ, jeg trur jeg kommer til å. samma det, faen så mange deilige damder det er på tv3. Slett dette hvis det bryter noen regler: Men er det bare meg eller er det bare fortass drit lett å få bennern selvo du er drita? 7214153[/snapback] Høhø..man..gå å legg deg, oki? 7214162[/snapback] nei please ikke enda? Hørte at det lønner seg å legge seg på vei ned fra rusen ikke på vei opp, eller midt i Edit: lol, jeg har blod på t-skjorta mi.. wtf?? Endret 3. november 2006 av Nstin Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 nei please ikke enda? Hørte at det lønner seg å legge seg på vei ned fra rusen ikke på vei opp, eller midt i 7214171[/snapback] Man skal ikke høre på folk som sier slike ting. De snakker av egenerfaringer og de vet hva som er best for demmes kropp og ikke din kropp. Det er noe du må finne ut selv. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 nei please ikke enda? Hørte at det lønner seg å legge seg på vei ned fra rusen ikke på vei opp, eller midt i 7214171[/snapback] Man skal ikke høre på folk som sier slike ting. De snakker av egenerfaringer og de vet hva som er best for demmes kropp og ikke din kropp. Det er noe du må finne ut selv. 7214200[/snapback] Det var fra stefaren min. han kjenner meg godt nok til å skjønne at jeg er best legger meg når rusen er på veit til å gi seg hehe. nå spiser jeg brødskiver med leverpostei Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 redline, kjenner du hansi? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Isj, nå kjeder jeg meg igjen. Ingen som har noe morsomheter på lager? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Isj, nå kjeder jeg meg igjen. Ingen som har noe morsomheter på lager? 7214236[/snapback] Det var en gang to tomater som gikk over en vei. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Isj, nå kjeder jeg meg igjen. Ingen som har noe morsomheter på lager? 7214236[/snapback] Jeg vant Duellen igjen. Jeg har ikke tapt en eneste gang. Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Isj, nå kjeder jeg meg igjen. Ingen som har noe morsomheter på lager? 7214236[/snapback] Denne kan man jo høre på. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Isj, nå kjeder jeg meg igjen. Ingen som har noe morsomheter på lager? 7214236[/snapback] Tror jeg legger meg tidlig i kveld og ser noen filmer er aldri noe gøy her på en fredag Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 redline, kjenner du hansi? 7214235[/snapback] Hehe, bare hørt om av en venninne. Kjenner egentlig ikke så mange derfra, men har tre stykker i klassen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Jeg har ikke tapt en eneste gang. 7214240[/snapback] ..bortsett fra mot meg.. og Demille.. Ikke lyv på deg seiere, gutt, selv om du har pugget svarene i ettertid. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Jeg har ikke tapt en eneste gang. 7214240[/snapback] ..bortsett fra mot meg.. og Demille.. Ikke lyv på deg seiere, gutt, selv om du har pugget svarene i ettertid. 7214248[/snapback] Jeg har tapt en gang mot deg. Mirna slår jeg hele tiden. ;-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg