Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
uansett. jeg vill ikke bli edru meg det første. noen som har drukket caPTAIN morgan jamiaca rum? jeg vet jeg skriver mye feil nå. men la det være fo i kveld hehe

 

edt, den lukter slik at jeg vil spy når jeg lukter på den. Jeg har en normal kropps temperatur på 38 ca, og jeg syntes den er litt kald, ca 33. kan den drikkes uten å  måtte spy?

7214036[/snapback]

fo r å svare meg selv. IKKE SMAK PÅ DET. har ikke smakt værre siden sist jeg spiste bæsj, fy faen å jævlig de smakte

Lenke til kommentar
takk takk, b-real, har spist en pizzam og noen paracet. og en liter vann. jeg er en jævel på bånnski. hehe

7214058[/snapback]

Flotters. Da får du nok en god dag i morgen vil jeg tro.

 

.patrick: Se signaturen til steffyboy du.

7214113[/snapback]

jææ, jeg trur jeg kommer til å.

 

samma det, faen så mange deilige damder det er på tv3.

 

Slett dette hvis det bryter noen regler: Men er det bare meg eller er det bare fortass drit lett å få bennern selvo du er drita?

Lenke til kommentar
jææ, jeg trur jeg kommer til å.

 

samma det, faen så mange deilige damder det er på tv3.

 

Slett dette hvis det bryter noen regler: Men er det bare meg eller er det bare fortass drit lett å få bennern selvo du er drita?

7214153[/snapback]

Høhø..man..gå å legg deg, oki? ;)

7214162[/snapback]

nei please ikke enda?

 

Hørte at det lønner seg å legge seg på vei ned fra rusen ikke på vei opp, eller midt i

 

Edit: lol, jeg har blod på t-skjorta mi.. wtf??

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
nei please ikke enda?

 

Hørte at det lønner seg å legge seg på vei ned fra rusen ikke på vei opp, eller midt i

7214171[/snapback]

Man skal ikke høre på folk som sier slike ting. De snakker av egenerfaringer og de vet hva som er best for demmes kropp og ikke din kropp. Det er noe du må finne ut selv.
Lenke til kommentar
nei please ikke enda?

 

Hørte at det lønner seg å legge seg på vei ned fra rusen ikke på vei opp, eller midt i

7214171[/snapback]

Man skal ikke høre på folk som sier slike ting. De snakker av egenerfaringer og de vet hva som er best for demmes kropp og ikke din kropp. Det er noe du må finne ut selv.

7214200[/snapback]

Det var fra stefaren min. han kjenner meg godt nok til å skjønne at jeg er best legger meg når rusen er på veit til å gi seg hehe. nå spiser jeg brødskiver med leverpostei

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...