Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

ok. så siden jeg og alle andre ble sendt hjem siden det ble no helvetes bråk, så er jeg en taper? ok, blir med jeg :thumbup:

7213851[/snapback]

 

Du er rimelig rask i oppfatningen til å være "full". Kudos for det.

7213860[/snapback]

jeg burde egentlig skjønt at på dette forumet er mab ike full før man har møtt noen av dere. mente ikke noe vondt med det. håper ikke du mente det heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva faan er tapas kjeks.

 

Skal du ha det tørst så er det sånn som starter på B og slutter på X. Det er tørst det. Hva er god kjeks for deg da ?

7213876[/snapback]

Sånn små firkanta og runde kjeks. Du får de med oliven, paprika, basilikum og hvitløk og litt forskjellige greier. Kjempegode :) Husker ikke merket for øyeblikket.

 

God kjeks? Tja. Varierer. Jeg er ikke såå forferdelig glad i kjeks, men når jeg først skal spise det kjøper jeg dinosauruskjeks ;)

Lenke til kommentar
Sånn små firkanta og runde kjeks. Du får de med oliven, paprika, basilikum og hvitløk og litt forskjellige greier. Kjempegode :) Husker ikke merket for øyeblikket.

 

God kjeks? Tja. Varierer. Jeg er ikke såå forferdelig glad i kjeks, men når jeg først skal spise det kjøper jeg dinosauruskjeks ;)

7213919[/snapback]

Ahh, sånn du spiser med ost ? De er jo tjøddel meg uspiselige.

 

Dinosauruskjeks, høres.... Gammelt ut :ermm:

Lenke til kommentar
jeg burde egentlig skjønt at på dette forumet er mab ike full før man har møtt noen av dere. mente ikke noe vondt med det. håper ikke du mente det heller.

7213902[/snapback]

 

Jeg bare betviler promillenivået ditt. :)

7213931[/snapback]

betvil det du vill. men regn ut 16 pils siden kl 7.

 

Egentlig det samme hva du tror. Jeg er iallefall full, og det liker jeg. koser meg skikkelig nå. når jeg er full så er alt bra, ellers så er alt bare kjedelig og trist.

Lenke til kommentar
betvil det du vill. men regn ut 16 pils siden kl 7.

 

Egentlig det samme hva du tror. Jeg er iallefall full, og det liker jeg. koser meg skikkelig nå. når jeg er full så er alt bra, ellers så er alt bare kjedelig og trist.

7213956[/snapback]

 

Ah, du er ordentlig full ja. :) Jeg trodde du var enda en av de "jeg er dritings etter to øl"-folka. No offence, men jeg har møtt en del sånne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...