Nstin Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 ok. så siden jeg og alle andre ble sendt hjem siden det ble no helvetes bråk, så er jeg en taper? ok, blir med jeg 7213851[/snapback] Du er rimelig rask i oppfatningen til å være "full". Kudos for det. 7213860[/snapback] jeg burde egentlig skjønt at på dette forumet er mab ike full før man har møtt noen av dere. mente ikke noe vondt med det. håper ikke du mente det heller. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Det er bakt potet fra potetbakeren på Lilletorget i Lillehammer som hører fylla til, ikke noe av det andre våset deres. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 En god, salt kjeks. 7213893[/snapback] Saltstenger ? Fungerer bare i fylla nemlig. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Har dere testet å presse mariekjeks forran tennene inn i munnen? Så ser man hvem som flirer først (da brekker kjeksen). :!: Pleide å gjøre det før. 7213872[/snapback] Minnene strømmer på... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Hva faan er tapas kjeks. Skal du ha det tørst så er det sånn som starter på B og slutter på X. Det er tørst det. Hva er god kjeks for deg da ? 7213876[/snapback] Sånn små firkanta og runde kjeks. Du får de med oliven, paprika, basilikum og hvitløk og litt forskjellige greier. Kjempegode Husker ikke merket for øyeblikket. God kjeks? Tja. Varierer. Jeg er ikke såå forferdelig glad i kjeks, men når jeg først skal spise det kjøper jeg dinosauruskjeks Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Det er bakt potet fra potetbakeren på Lilletorget i Lillehammer som hører fylla til, ikke noe av det andre våset deres. 7213905[/snapback] hadde tenkt å ende opp i lillestrøm, men neida. : du kan ikke gå 4 mil hjem i -10 faen ass Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Har dere testet å presse mariekjeks forran tennene inn i munnen? Så ser man hvem som flirer først (da brekker kjeksen). :!: Pleide å gjøre det før. 7213872[/snapback] Du må være fjern i hue. Kjeksen skal inn på tværkanten. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 jeg burde egentlig skjønt at på dette forumet er mab ike full før man har møtt noen av dere. mente ikke noe vondt med det. håper ikke du mente det heller. 7213902[/snapback] Jeg bare betviler promillenivået ditt. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Sånn små firkanta og runde kjeks. Du får de med oliven, paprika, basilikum og hvitløk og litt forskjellige greier. Kjempegode Husker ikke merket for øyeblikket. God kjeks? Tja. Varierer. Jeg er ikke såå forferdelig glad i kjeks, men når jeg først skal spise det kjøper jeg dinosauruskjeks 7213919[/snapback] Ahh, sånn du spiser med ost ? De er jo tjøddel meg uspiselige. Dinosauruskjeks, høres.... Gammelt ut Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Hallo Hva skjer her? * Skubidubidubah! * Endret 3. november 2006 av DNA Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 jeg burde egentlig skjønt at på dette forumet er mab ike full før man har møtt noen av dere. mente ikke noe vondt med det. håper ikke du mente det heller. 7213902[/snapback] Jeg bare betviler promillenivået ditt. 7213931[/snapback] betvil det du vill. men regn ut 16 pils siden kl 7. Egentlig det samme hva du tror. Jeg er iallefall full, og det liker jeg. koser meg skikkelig nå. når jeg er full så er alt bra, ellers så er alt bare kjedelig og trist. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 hadde tenkt å ende opp i lillestrøm, men neida. 7213922[/snapback] Jaså, jaså, hvor bor du? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Slike delfinkjeks er jo drittøff. Den pakken hvor delfiner surfer på forsiden. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 hadde tenkt å ende opp i lillestrøm, men neida. 7213922[/snapback] Jaså, jaså, hvor bor du? 7213959[/snapback] aurskog, er ikke det ca 4mil da? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Slike delfinkjeks er jo drittøff. Den pakken hvor delfiner surfer på forsiden. 7213961[/snapback] Den beste som fins, syns jeg. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Ahh, sånn du spiser med ost ? De er jo tjøddel meg uspiselige. Dinosauruskjeks, høres.... Gammelt ut 7213935[/snapback] Ja, f.eks med ost. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Dinosaurkjeks, bringer tilbake gode minner Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Delfinkjekse Dinosauruskjeks Megadonkjeks Forumkjeks. Hva i alle dager skjer med verden. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 aurskog, er ikke det ca 4mil da? 7213965[/snapback] Jo, sånn omtrent. Så du har hengt på bensinstasjonen sammen med gjengen i kveld? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 betvil det du vill. men regn ut 16 pils siden kl 7. Egentlig det samme hva du tror. Jeg er iallefall full, og det liker jeg. koser meg skikkelig nå. når jeg er full så er alt bra, ellers så er alt bare kjedelig og trist. 7213956[/snapback] Ah, du er ordentlig full ja. Jeg trodde du var enda en av de "jeg er dritings etter to øl"-folka. No offence, men jeg har møtt en del sånne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg