Erren Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Håper du ikke sikter til at jeg whina litt om rettskrivinga til Fox, b-real. My apologies for dat. Kan du ikke få Orresnei til å invitere deg på en weekend, da? Eller ta deg jobb hos amobil, de tilbød seg å dekke reiseutgiftene for meg i arbeidsuka, men jeg takka nei framfor 8 timer tog daglig. Endret 3. november 2006 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Wtf er vs, karlsn? Spilling er slitsomt i lengden. Pleier å være ganske rud på tommelen etter en god runde SSBM. Deilig å være nerdete, dude. 7213655[/snapback] SSBM er kos men har ikke spilt med noen som er omtrent like gode som meg så da er det ikke så gøy Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 "litt" ? Det der heter ikke "litt". Så mye som du har oppi der kunne jeg fint hatt i ei uke. 7213668[/snapback] Man bruker litt når man mener en del, gjør man ikke? Det var forresten ikke så forferdelig mye. Kan ta bilde av hvor stor klatt med gelé det var, hvis ønskelig ... selv om jeg tviler. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Føler med deg, slasken. Selv har jeg jo tvillingbroren min og en kompis som er sånn ca. på samme nivå som meg. Jeg gruser dem med Kirby, dog. :lala: Vi får ta oss en runde når Brawl kommer på Wii. Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Erlend han kan ikke straffe deg så lenge jeg gir i faen i det? Om jeg griner og løper til B-real, da er det helt noe annet Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Bitchez and hoes, jeg er tilbake. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Man bruker litt når man mener en del, gjør man ikke? Det var forresten ikke så forferdelig mye. Kan ta bilde av hvor stor klatt med gelé det var, hvis ønskelig ... selv om jeg tviler. 7213681[/snapback] Det skulle virkelig ikke være nødvendig Lenke til kommentar
Erren Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Så bra at du er en grei kar, da, Fox. Forresten, faren min var inne med pekefingeren på avataren din og så sur ut i stad. :!: Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Jaja.. For komme med bilde av ringeannlegget mitt. Bare for å vise hva vi driver med på skolen for tiden.... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Det skulle virkelig ikke være nødvendig 7213701[/snapback] I grunn ikke, nei, bare du ikke tror jeg er en av disse fjortisguttene som bruker en boks om dagen. Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Så bra at du er en grei kar, da, Fox. Forresten, faren min var inne med pekefingeren på avataren din og så sur ut i stad. :!: 7213702[/snapback] gjør som broren din Bruk adblock Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Føler med deg, slasken. Selv har jeg jo tvillingbroren min og en kompis som er sånn ca. på samme nivå som meg. Jeg gruser dem med Kirby, dog. :lala: Vi får ta oss en runde når Brawl kommer på Wii. 7213682[/snapback] Kirby er sjef, Kirby Lenke til kommentar
Erren Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Så bra at du er en grei kar, da, Fox. Forresten, faren min var inne med pekefingeren på avataren din og så sur ut i stad. :!: 7213702[/snapback] gjør som broren din Bruk adblock 7213713[/snapback] Nei takk, synes den er litt hot, jeg. Tar meg ikke så nær av bilder, så lenge de ikke inneholder verre ting enn en naken mannerompe. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 I grunn ikke, nei, bare du ikke tror jeg er en av disse fjortisguttene som bruker en boks om dagen. 7213709[/snapback] Nei, en halv burde vel holde Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Kirby er sjef, Kirby 7213717[/snapback] Ikke bli som Erlend du og! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Jeg fikk klem av Johnny Knoxville, så nå skal jeg aldri vaske fjeset mitt igjen Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Kirby er sjef, Kirby 7213717[/snapback] Ikke bli som Erlend du og! 7213740[/snapback] Vi tar en runde i morgen? da skal du bli Ganked med stor G Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 heheee blir med jeg, hvor mange er klokka? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Bitchez and hoes, jeg er tilbake. 7213697[/snapback] Jeg også Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Jeg fikk klem av Johnny Knoxville, så nå skal jeg aldri vaske fjeset mitt igjen 7213743[/snapback] You aint getting no kisses. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg