Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neeeeeeeeeeei!

Jeg har nynorsk tentamen neste uke! :cry:  og jeg suger big time!!

Hva skal jeg gjøre?

6129009[/snapback]

Learn2write?

6129023[/snapback]

I dont think you are any better on that than him, learn to write norwegian first.
Lenke til kommentar

Hehe, det er faktisk ein god tanke. Eg kan heller ikkje noko særlig nynorsk, men språka er så iblanda at eg kan få ein firar utan å anstrenga meg.

På ein liten test vi hadde nyleg, skulle vi skrive ein forklaring på kvifor ein var sein, på omtrentleg tredve ord, og det var feilfritt. Eg tok utgangspunkt i nordlandsdialekta til læraren.

Den beste måten å skriva god nynorsk på, mener eg at er å lese noko om det.

På daria.no er det sikkert nokon stiler som både vil inspirera dykk, og læra dykk nynorsk, i nokon grad.

Dei får ha lykkje til med nynorsk-greiana, eg kjem opp i matte. Norsk hadde vert så mykje bedre, men.

(Jupp, jeg suger like mye i nynorsk, ja, og dette ble skrevet for skrivingens skyld)

Og husk no for all del på at ein skal ikkje bruke "man", det skal erstattast med "ein".

Forsøk også å ikkje få for fortunge setningar, det er noko læreraren min klagar over heile tiden, uten at eg skjønner noko av hva ho meinar.

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar

Nynorsken er så utvannet av bokmål at jeg ikke skjønner hvorfor begge trengs.

Hadde det vært original nynorsk, hadde det vært greit, men den nye er så grusomt lik bokmål, og jeg skjønner nynorsk helt uten problemer også.

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...