Herr Brun Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Jeg er også en ganske så habil trommis. 7212684[/snapback] Har du bevis? Tja. Har faktisk hatt et par betalte spillejobber. Spilte på romjulsjazzen i Narvik, og med diverse skoleband. Har hatt undervisning i 3 år, spilt i 5. Skolekorps i 3. Dog aldri hatt noe fast band. Spiller også tuba. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Dere VET at dere trenger en særdeles ukvalifisert tubaist! 7212705[/snapback] Du kan få stå i bakgrunnen og tro at du er kul 7212712[/snapback] Det er det jeg pleier å gjøre Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Tja. Har faktisk hatt et par betalte spillejobber. Spilte på romjulsjazzen i Narvik, og med diverse skoleband. Har hatt undervisning i 3 år, spilt i 5. Skolekorps i 3. Dog aldri hatt noe fast band. Spiller også tuba. 7212714[/snapback] Tuba = suxzors! Skolekorps = noobish! Narvik = Narviking Du kan jo denge på trommene når Solid er opptatt med å klage på maten Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Tuba = T3h w1n Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Tuba = T3h w1n 7212733[/snapback] Pass deg for hva du sier Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Tuba = T3h w1n 7212733[/snapback] QFT Who would wish this on our people, And proclaim that his will be done? Scriptures they heed have misled them All praise their Sacrificed sons *synge* Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Ok, nå, jeg er fus på gitaren, fordi jeg ikke kan noe annet. Hvem skal ha et narkotikaproblem og hvem skal bli aggressiv i fylla? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 QFT Who would wish this on our people, And proclaim that his will be done? Scriptures they heed have misled them All praise their Sacrificed sons *synge* 7212742[/snapback] Backing vocals eller hva, Luchy? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Backing vocals eller hva, Luchy? 7212752[/snapback] Jaok. Vi kaller han Mr. backup-dude Ok, nå, jeg er fus på gitaren, fordi jeg ikke kan noe annet. Hvem skal ha et narkotikaproblem og hvem skal bli aggressiv i fylla? 7212746[/snapback] Jeg tar meg av fylla Endret 3. november 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Backing vocals eller hva, Luchy? 7212752[/snapback] Jaok. Vi kaller han Mr. backup-dude 7212763[/snapback] Vi har jo faktisk ikke kommet fram til et skikkelig bandnavn. Jeg synes at vi skal ha noe som gjenspeiler aktivitetene våre. The Forumers? Kanskje Spam Spree? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 The Pickles! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Band medlemmer av Spam Rats: Luchy - Sanger Stonemeister - Gitarist Herr Brun - Kordame/mann og basist Solid - Trommis og klager på maten Iceman™ - "spiller" tuba mens han står i bagrunnen og tror han er kul Frichassé - e-instrumentalist og grafisk designer Endret 3. november 2006 av Luchy Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Jeg kan ta på meg ansvaret for narkotikaproblemet jeg, så kan dere sparke meg fra bandet, og ta meg inn igjen som det passer dere. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Jeg har Smash og 4pack med Cola Herr Brun = Forum manager ? Endret 3. november 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Spam Spree hørtes bra ut Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Spam Spree hørtes bra ut Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Jeg skal ta etter denne fyren. bare se på trynet hans når han synger, han er bare så cool Stephen Lynch Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Vi må først bli 100% ferdig med hvem som er medlem av bandet og hvem gjør hva, så kommer navnet, men du har noen fine forslag der må jeg si Band medlemmer: Luchy - Syng Stonemeister - Gitarist Herr Brun - ? Solid - Trommis og klager på maten Iceman™ - "spiller" tuba mens han står i bagrunnen og tror han er kul 7212790[/snapback] Ja... ser bra ut, Herr Brun er kordame/mann. Vi trenger en bassist. Noen som synes at de kan spille bass i et nerdeband? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Kan vi ha en egen "Grimasetråd" noen som er tøff nokk til å legge ut noen syke grimaser av seg selv ? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Vi har jo faktisk ikke kommet fram til et skikkelig bandnavn. Jeg synes at vi skal ha noe som gjenspeiler aktivitetene våre. The Forumers? Kanskje Spam Spree? 7212778[/snapback] Vi må først bli 100% ferdig med hvem som er medlem av bandet og hvem gjør hva, så kommer navnet, men du har noen fine forslag der må jeg si Band medlemmer: Luchy - Syng Stonemeister - Gitarist Herr Brun - Kordame/mann (ukjent) Solid - Trommis og klager på maten Iceman™ - "spiller" tuba mens han står i bagrunnen og tror han er kul 7212790[/snapback] Jeg kan prøve meg på bass? Har ikke spilt noe seriøst, men kan litt og lærer fort Pluss backing vocals. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg