TSP Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hmm, jeg har hørt noe om at Laptoper er mer føelsesmessig opptatt, siden de stadig flytter rundt på seg og aldri får slått seg skikkelig til ro så trenger de skikkelig omsorg og varme. 6128710[/snapback] Laptopen har stått stille i 12 dager nå, men litt ekstra omsorg kan ikke skade. *hente vasilin* 6128728[/snapback] Ja, gjør det, skader jo ikke å prøve. Hmm, merkerlig, fikk plutselig et akutt behov for omsorg selv... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 @ The Strategy-player: Haha, ja du hørte ordet "vaselin" og ville ha omsorg? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): SKRIKENDE Mannen oppsøkte lege for å høre om det var mulig å bli kvitt et stort problem. Han klarte nemlig ikke å snakke, uten at han skrek så det hørtes på land avstand. ”NÅ VIL KONA REISE FRA MEG!”, hoiet han. ”HUN ORKER IKKE Å HØRE PÅ DENNE SKRIKINGEN LENGER!” Legen forsikret pasienten at han skulle klare å ordne dette og ba karen kle av seg så han fikk ta en skikkelig titt på hele kroppen. Da legens blikk falt på mannens lem, la han merke til at den hadde en uvanlig størrelse. Etter en kort undersøkelse kunne legen konstatere at det var den tunge snurrebassen som var årsak til at mannen ikke klarte å snakke med normal styrke. ”Du skjønner det”, forklarte legen, ”at forplantningsorganet ditt veier så mye at det trekker ned stemmebåndene dine så disse blir satt i spenn. Men det kan jeg fikse med et enkelt lite inngrep. Jeg må nok operere bort en syv, åtte centimeter av utstyret ditt så vil alt bli helt bra.” Pasienten gikk med på forslaget og operasjonen ble vellykket. Etter et par uker kom pasienten tilbake til legen og fortalte at kona hadde valgt å bli hos ham. Men det hadde ikke vært så ille at han hadde problemer med stemmen allikevel. Det var nemlig noe kona savnet.. ”Er det mulig at du kan sy på igjen den delen som du tok bort?” spurte pasienten. "NEI, DEN HAR JEG KASTET!” skrek doktoren… Den var ROFL. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) @ The Strategy-player: Haha, ja du hørte ordet "vaselin" og ville ha omsorg? 6128765[/snapback] Hørte jeg vaselin? Jeg har fortsatt vaselin-boksen som jeg klarte å ta før fredrikrb kom og tok resten! Bundy: Haha, rofl! Endret 18. mai 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Bundy, det der var nesten som en rorbua vits! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hva tror du om meg Marshall, jeg leste ikke det siste der en gang, men skarstad skal gi den laptopen sin skikkelig omsorg nå, og da fikk jeg selv lyst på litt omsorg, må du da skjønne. "-Mamma!?" Og den smileyen var for å prøve å lure dere til å tro at det ikke var derfor og det klarte jeg fint og Lenke til kommentar
Aco Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Oi litt av en tråd, men det virker ikke som om dere har noe fornuftig å si eller tar jeg feil nå. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Orker ikke å quote eller å lese 20 sider tilbake så jeg sier bare takk til alle som har gratulert oss Har ikke akkurat vært noen heidunrande bursdagsfest i dag nei. Har jobbet meg gjennom hele pensumet for i år. Er lei, men gjenstår fortsatt litt. Tok meg 3 kvarters pause for å spise kake og åpne gaver. Det var kos. Fikk mye fine greier og en del med litt skjulte meninger kanskje. F.eks. en bok om tusen veier til glede Er ikke snakk om å ta feiring i helgen desverre. 3 kap. å lese på til neste tirsdag. Allmenn er artig... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg har en følelse av at LucasArt liker å spøke ^^ Er alltid masse rare ting i Curse of Monkey Island. Som om man skal skru på no 3d greier i setup, så står det noe som "No really, You don't need this, because we really don't have it" ellernoe. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Oi litt av en tråd, men det virker ikke som om dere har noe fornuftig å si eller tar jeg feil nå. 6128831[/snapback] Du tar grådig feil! Her er vi så fornuftige atte..... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Aco, man trenger egentlig ikke å si så mye fornuftig her.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Oi litt av en tråd, men det virker ikke som om dere har noe fornuftig å si eller tar jeg feil nå. 6128831[/snapback] Hæh? Prater du om nå, vi prater bare forniftig vi! http://www.metacafe.com/watch/103315/this_...is_really_good/ Endret 18. mai 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 *Viske* JoachimR har Tyske aner Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Nei, får besøk nå folkens, må ned å lage taco, snakkes senere en gang! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) *Viske* JoachimR har Tyske aner 6128865[/snapback] *Sette en megafon foran munnem på MBM, en stor en!* Endret 18. mai 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Oi litt av en tråd, men det virker ikke som om dere har noe fornuftig å si eller tar jeg feil nå. 6128831[/snapback] Hæh? Prater du om nå, vi prater bare forniftig vi! http://www.metacafe.com/watch/103315/this_...is_really_good/ 6128856[/snapback] Jaaaaaaa... Var det jeg sa... @DJ Ovin: Hva prater vi egentlig om akkurat nå? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 *Skrike* At JoachimR har tyske aner! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) @TS-P: Vi snakker om at vi aldri snakker om noe ufornuftig her, fordi det var en som spurte om vi ikke snakket om noe fornuftig i denne tråden, men vi gjør da det?! Endret 18. mai 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 *Skrike* At JoachimR har tyske aner! 6128896[/snapback] *Sånn! Tar bort megafonen* Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg har en følelse av at LucasArt liker å spøke ^^Er alltid masse rare ting i Curse of Monkey Island. Som om man skal skru på no 3d greier i setup, så står det noe som "No really, You don't need this, because we really don't have it" ellernoe. 6128844[/snapback] Sjekk forøvrig ut traileren til Indiana Jones på www.lucasarts.com . Tror kanskje ikke spillet blir all verden, men traileren har et helt eget preg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg