theoriginalAidskake Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Enten snakker hun om flom og andre naturkatastrofer eller så har hun en kjendis på besøk. Man kan lære mye om barneoppdragelse og konemisshanding hvis man ser på dr. phil Mye mer lærerikt. 7209700[/snapback] Oprah har da hatt mye om rusproblemer, omskjæring av jenter, krig og mye sånt. Man lærer mye av det også. Jeg er enig i at Oprah har mye jatt i blant, men når først har noe fornuftig, syntes jeg det er tusen ganger bedre enn Phil. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Det eneste som er kjipt med Dr. Phil er at han skal gå ut sammen med kjerringa etter hver eneste episode. Det blir så "Åh, se på meg jeg har finere og mer trofast dame enn deg, taper". Noe som blir feil, fordi hun ikke er så mye å skryte av... Endret 3. november 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Aidskake: du har et poeng der, men det som er tingern er at 9/10 dr. phil programmer er interessante. 1/20 opera programmer er det samme, og resten er så kjedelig at man sovner. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Ja. Bøker er kjedelig og bortkasta tid. 7209708[/snapback] For meg er det like riktig som å påstå at reality er ekte tv som viser ekte mennesker. Vel... man skal jo ikke lese bøker man syns er kjedelige må jo finne noe man er interessert i og feks vil lære mer om, eller bare..en historie man liker. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Aidskake: du har et poeng der, men det som er tingern er at 9/10 dr. phil programmer er interessante. 1/20 opera programmer er det samme, og resten er så kjedelig at man sovner. 7209718[/snapback] Dr. Phil har så mye av det samme, syntes jeg. Men jaja, smaken er jo som baken Bøker er kos. Jeg kan ikke skryte på meg at jeg leser mye, men når man først finner en bra bok er det kjempegøy. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Jeg stemmer for Holmgang! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Jeg stemmer for Holmgang! 7209745[/snapback] Holmgang kunne vært det verste på TV. Men så har vi Days of Our Lives... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Like sand through the hourglass - so are the days of our lives. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Like sand through the hourglass - so are the days of our lives. 7209777[/snapback] Argh, jeg kjenner innvollene krølle seg. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Husker når aliens kom i ufo. Da lo jeg godt. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Glamour er best!! ehh... eller? Nei, kanskje ikke det, nei Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Tabloid, programmet som ingen trodde kunne bli verre... Så dro Pål T. Jørgensen, og motbeviste hele Norge. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Oprah > Dr. Phil. Ah...er sliten og trøtt nå. Kompisene mine fikk overtalt meg til å bli med de på bar...endte opp i omtrent 10 sidere der samt obligatorisk kebab og pommes frites etterpå. Det eneste som sugde var at det gikk verken buss eller tog hjem på det tidspunktet, så vi måtte henge rundt i storbyen til 05:28 før man kom seg hjem med offentlig transport. Jaja, var en billig kveld ute. Det var happy hour, jeg drakk omtrent 10 sidere, noe som kun kostet meg latterlige 80 kroner. 8 kr per sider... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Det heter cider ikke sider. Nå er the oc Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Det heter cider ikke sider. Nå er the oc 7209831[/snapback] På TV eller den episoden fra sesongstarten som kom ut idag? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Deeeeeeet! Jeg kjeder meeeeg! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Ih. Lappa er tom for strøm, og glømte ta med strømting på skola. Kjedelig. Særlig siden det jeg gjorde på kontekstdiagrammet ligger på den. Pluss musikk. Æsj. Teit lærer som ca misliker meg mest og har stygg stemme nuh. >.< Sapp? Endret 3. november 2006 av bazukh Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Deeeeeeet! Jeg kjeder meeeeg! 7209848[/snapback] Kanskje et dumt spørsmål, men hva gjør du som gjør at du kjeder deg sånn da? Eller gjør du bare ingenting? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Deeeeeeet! Jeg kjeder meeeeg! 7209848[/snapback] Kanskje et dumt spørsmål, men hva gjør du som gjør at du kjeder deg sånn da? Eller gjør du bare ingenting? 7209856[/snapback] Jeg sitter her? Neida.. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre den siste timen før jeg drar på jobb... Satt meg ned på DC for å finne en sang jeg aldri finner.. Hittil uten hell i dag og! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Jeg må til REMA for å kjøpe brød. Har begynt å boikotte kneip, siden den er så tørr og ekkel...Tysk grovbrød FTW! Pappa bare spiser kneip og jeg spyr når jeg tenker på kneip.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg