Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Enten snakker hun om flom og andre naturkatastrofer eller så har hun en kjendis på besøk.

 

Man kan lære mye om barneoppdragelse og konemisshanding hvis man ser på dr. phil :) Mye mer lærerikt.

7209700[/snapback]

Oprah har da hatt mye om rusproblemer, omskjæring av jenter, krig og mye sånt. Man lærer mye av det også. :) Jeg er enig i at Oprah har mye jatt i blant, men når først har noe fornuftig, syntes jeg det er tusen ganger bedre enn Phil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aidskake: du har et poeng der, men det som er tingern er at 9/10 dr. phil programmer er interessante. 1/20 opera programmer er det samme, og resten er så kjedelig at man sovner.

7209718[/snapback]

Dr. Phil har så mye av det samme, syntes jeg. Men jaja, smaken er jo som baken :)

 

Bøker er kos. Jeg kan ikke skryte på meg at jeg leser mye, men når man først finner en bra bok er det kjempegøy.

Lenke til kommentar

Oprah > Dr. Phil.

 

Ah...er sliten og trøtt nå. Kompisene mine fikk overtalt meg til å bli med de på bar...endte opp i omtrent 10 sidere der samt obligatorisk kebab og pommes frites etterpå. Det eneste som sugde var at det gikk verken buss eller tog hjem på det tidspunktet, så vi måtte henge rundt i storbyen til 05:28 før man kom seg hjem med offentlig transport.

 

Jaja, var en billig kveld ute. Det var happy hour, jeg drakk omtrent 10 sidere, noe som kun kostet meg latterlige 80 kroner. 8 kr per sider... :fun:

Lenke til kommentar
Deeeeeeet! Jeg kjeder meeeeg!

7209848[/snapback]

Kanskje et dumt spørsmål, men hva gjør du som gjør at du kjeder deg sånn da? :p

 

Eller gjør du bare ingenting?

7209856[/snapback]

Jeg sitter her?

 

Neida.. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre den siste timen før jeg drar på jobb...

 

Satt meg ned på DC for å finne en sang jeg aldri finner.. Hittil uten hell i dag og!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...